...
Juu, kyllä mulla on pensakat terassilla mukana tupakalla. Toki m' k'sken ne sinne kaaaus mutta kumminkin on.
Nyt eletäänkin 2000-lukua =)Alkuperäinen kirjoittaja gg:ei kai tää oo enää tosikaan.
saako lapsi olla pihalla samaan aikaan, kun tupakoin?
entä jos grillaan, karsinogeenisiä savujahan siitäkin tulee?
saanko ottaa kulauksen siideriä, jos lapsi on alle kilometrin säteellä minusta?
aaarrgghh!! eikö kukaan ole elänyt lapsuuttaan villillä 70-luvulla, jolloin sai aikuisetkin vielä tehdä jotain ja lapset jäi silti henkiin usein?
Minusta on uskomatonta, että joku vielä tekee lapsia tänne kuolemaan. Kyllä nykyään jo tiedetään, että elämä on sairaus, jossa 100% elämän saaneista kuolee. Kaikesta yrittämisestä huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on aivan uskomatonta että joku vielä nykypäivänä polttaa. Kai ne terveysriskit on kaikilla jo tiedossa, vai? Ja hieno esimerkki lapsille, tietysti.
Oletpa positiivinenAlkuperäinen kirjoittaja :Minusta on uskomatonta, että joku vielä tekee lapsia tänne kuolemaan. Kyllä nykyään jo tiedetään, että elämä on sairaus, jossa 100% elämän saaneista kuolee. Kaikesta yrittämisestä huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on aivan uskomatonta että joku vielä nykypäivänä polttaa. Kai ne terveysriskit on kaikilla jo tiedossa, vai? Ja hieno esimerkki lapsille, tietysti.
Tuolla logiikalla hirmu monesta asiasta tulee kertaheitolla turhaa. Kun kerta kuollaan kuitenkin, niin miksi käyttää pyöräilykypärää tai turvaistuinta, miksi syödä terveellisesti tai kuntoilla? Miksi välttää tupakansavua?Alkuperäinen kirjoittaja :Minusta on uskomatonta, että joku vielä tekee lapsia tänne kuolemaan. Kyllä nykyään jo tiedetään, että elämä on sairaus, jossa 100% elämän saaneista kuolee. Kaikesta yrittämisestä huolimatta.
Aivan. Turha hössöttää kaikesta. Ennenkin elettiin. Ja kuoltiin. Nytkin eletään. Ja kuollaan. Kaikesta syyllistämisestä ja vauhkoamisesta huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuolla logiikalla hirmu monesta asiasta tulee kertaheitolla turhaa. Kun kerta kuollaan kuitenkin, niin miksi käyttää pyöräilykypärää tai turvaistuinta, miksi syödä terveellisesti tai kuntoilla? Miksi välttää tupakansavua?Alkuperäinen kirjoittaja :Minusta on uskomatonta, että joku vielä tekee lapsia tänne kuolemaan. Kyllä nykyään jo tiedetään, että elämä on sairaus, jossa 100% elämän saaneista kuolee. Kaikesta yrittämisestä huolimatta.
Mulla ois paljon hauskempaa, jos ihmiset tuhoaisivat vain oman terveytensä eivätkä omien lastensa. Mutta väliäkö hällä onko hauskaa vai ei, kun kuollaan kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja :Aivan. Turha hössöttää kaikesta. Ennenkin elettiin. Ja kuoltiin. Nytkin eletään. Ja kuollaan. Kaikesta syyllistämisestä ja vauhkoamisesta huolimatta.
Älkää niin kamalasti suorittako elämää. On paljon hauskempaa, kun ei syyllistä itseä tai muita.
Suorittakaa, suorittakaa. Saatte mitalin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ois paljon hauskempaa, jos ihmiset tuhoaisivat vain oman terveytensä eivätkä omien lastensa. Mutta väliäkö hällä onko hauskaa vai ei, kun kuollaan kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja :Aivan. Turha hössöttää kaikesta. Ennenkin elettiin. Ja kuoltiin. Nytkin eletään. Ja kuollaan. Kaikesta syyllistämisestä ja vauhkoamisesta huolimatta.
Älkää niin kamalasti suorittako elämää. On paljon hauskempaa, kun ei syyllistä itseä tai muita.
ja kerropas nyt mitä SUORITTAMISTA se nyt tämä ko.asia on ? vai onko susta vaan hauska leikkiä fiksua, heittämällä tällanen kiva pikku kliseenpoikanen sen enempiä selittelemättä.Alkuperäinen kirjoittaja :Suorittakaa, suorittakaa. Saatte mitalin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ois paljon hauskempaa, jos ihmiset tuhoaisivat vain oman terveytensä eivätkä omien lastensa. Mutta väliäkö hällä onko hauskaa vai ei, kun kuollaan kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja :Aivan. Turha hössöttää kaikesta. Ennenkin elettiin. Ja kuoltiin. Nytkin eletään. Ja kuollaan. Kaikesta syyllistämisestä ja vauhkoamisesta huolimatta.
Koko elämänne rakentuu muottiin pakottamisesta ja muiden tekojen vahtimisesta. Kyyläätte tupakanpolttoa, vauvojen pukemista, nukutusta, töihinmenoa/menemättä jättämistä, telkkarin katsomista, Mars-patukan syöttämistä taaperolle ym.ym.Alkuperäinen kirjoittaja endie:ja kerropas nyt mitä SUORITTAMISTA se nyt tämä ko.asia on ? vai onko susta vaan hauska leikkiä fiksua, heittämällä tällanen kiva pikku kliseenpoikanen sen enempiä selittelemättä.Alkuperäinen kirjoittaja :Suorittakaa, suorittakaa. Saatte mitalin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ois paljon hauskempaa, jos ihmiset tuhoaisivat vain oman terveytensä eivätkä omien lastensa. Mutta väliäkö hällä onko hauskaa vai ei, kun kuollaan kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja :Aivan. Turha hössöttää kaikesta. Ennenkin elettiin. Ja kuoltiin. Nytkin eletään. Ja kuollaan. Kaikesta syyllistämisestä ja vauhkoamisesta huolimatta.
Et sitte olis mielummin polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:No kyllä mä otan noi lapset mukaan partsille tupakalle kun väkisin änkee. Jos en ota mukaan niin isompi ei oo ihan yhtä taikka kahta kertaa jättäny mua parvekkeelle kun on sisällä lukinnu oven. Eli mieluummin otan mukaan kun jään lukkojen taakse.
ööh ?? tässä puhuttiin kuule tupakoinnista eikä mistään marspatukoiden syönnistä tms. ( vai luemmeko eri ketjua ? )Alkuperäinen kirjoittaja :Koko elämänne rakentuu muottiin pakottamisesta ja muiden tekojen vahtimisesta. Kyyläätte tupakanpolttoa, vauvojen pukemista, nukutusta, töihinmenoa/menemättä jättämistä, telkkarin katsomista, Mars-patukan syöttämistä taaperolle ym.ym.Alkuperäinen kirjoittaja endie:ja kerropas nyt mitä SUORITTAMISTA se nyt tämä ko.asia on ? vai onko susta vaan hauska leikkiä fiksua, heittämällä tällanen kiva pikku kliseenpoikanen sen enempiä selittelemättä.Alkuperäinen kirjoittaja :Suorittakaa, suorittakaa. Saatte mitalin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ois paljon hauskempaa, jos ihmiset tuhoaisivat vain oman terveytensä eivätkä omien lastensa. Mutta väliäkö hällä onko hauskaa vai ei, kun kuollaan kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja :Aivan. Turha hössöttää kaikesta. Ennenkin elettiin. Ja kuoltiin. Nytkin eletään. Ja kuollaan. Kaikesta syyllistämisestä ja vauhkoamisesta huolimatta.
Otatte ihan liian vakavasti kaiken, jotta varmasti saisitte "Hyvä äiti"-mitalin. Ei kaikkea tarvitse ihan niin kamalasti varoa, pelätä tai vahtia. Kyllä se elämä ja aika kulkee vähemmälläkin vaahtoamisella. Tietysti sitä onnetonta itseluottamustanne saatte paikattua ylemmyydentuntoisilla kommentoinneillanne ja moralisoinneillanne. Olettehan ehdolla suolapatsasäiti-kilpailussa.
EN :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et sitte olis mielummin polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:No kyllä mä otan noi lapset mukaan partsille tupakalle kun väkisin änkee. Jos en ota mukaan niin isompi ei oo ihan yhtä taikka kahta kertaa jättäny mua parvekkeelle kun on sisällä lukinnu oven. Eli mieluummin otan mukaan kun jään lukkojen taakse.
Eihän näiden maatuskojen mielestä ihmisellä saisi olla mitään paheita, joista saa nautintoa.Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:EN :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et sitte olis mielummin polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:No kyllä mä otan noi lapset mukaan partsille tupakalle kun väkisin änkee. Jos en ota mukaan niin isompi ei oo ihan yhtä taikka kahta kertaa jättäny mua parvekkeelle kun on sisällä lukinnu oven. Eli mieluummin otan mukaan kun jään lukkojen taakse.
paheita saa olla ja kaikillahan niitä on, eriasia vaan ,että jakaako sen paheensa lapsen kanssa .kun ei siitä tupakoinnista ole mitään hyvää kuiteskaan sille muksulle ni miks turhaan sille altistaa ?Alkuperäinen kirjoittaja :Eihän näiden maatuskojen mielestä ihmisellä saisi olla mitään paheita, joista saa nautintoa.Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:EN :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et sitte olis mielummin polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:No kyllä mä otan noi lapset mukaan partsille tupakalle kun väkisin änkee. Jos en ota mukaan niin isompi ei oo ihan yhtä taikka kahta kertaa jättäny mua parvekkeelle kun on sisällä lukinnu oven. Eli mieluummin otan mukaan kun jään lukkojen taakse.
Ei minun tehtäväni ole hyväksyä mitään. Jokainen saa tehdä valintansa itse, jos laittomuuksia ei tapahdu.. En lähde mihinkään huutoäänestyksiin toisten valintojen "hyväksymisestä".Alkuperäinen kirjoittaja endie:paheita saa olla ja kaikillahan niitä on, eriasia vaan ,että jakaako sen paheensa lapsen kanssa .kun ei siitä tupakoinnista ole mitään hyvää kuiteskaan sille muksulle ni miks turhaan sille altistaa ?Alkuperäinen kirjoittaja :Eihän näiden maatuskojen mielestä ihmisellä saisi olla mitään paheita, joista saa nautintoa.Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:EN :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et sitte olis mielummin polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:No kyllä mä otan noi lapset mukaan partsille tupakalle kun väkisin änkee. Jos en ota mukaan niin isompi ei oo ihan yhtä taikka kahta kertaa jättäny mua parvekkeelle kun on sisällä lukinnu oven. Eli mieluummin otan mukaan kun jään lukkojen taakse.
hyväksyt varmaan tupakoinnin myös raskausaikana ?
sinulla ei siis ole omia mielipiteitä tai käsityksiä asioista ennekuin joku keksii ne kirjata lakikirjoihin. ok.Alkuperäinen kirjoittaja :Ei minun tehtäväni ole hyväksyä mitään. Jokainen saa tehdä valintansa itse, jos laittomuuksia ei tapahdu.. En lähde mihinkään huutoäänestyksiin toisten valintojen "hyväksymisestä".Alkuperäinen kirjoittaja endie:paheita saa olla ja kaikillahan niitä on, eriasia vaan ,että jakaako sen paheensa lapsen kanssa .kun ei siitä tupakoinnista ole mitään hyvää kuiteskaan sille muksulle ni miks turhaan sille altistaa ?Alkuperäinen kirjoittaja :Eihän näiden maatuskojen mielestä ihmisellä saisi olla mitään paheita, joista saa nautintoa.Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:EN :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et sitte olis mielummin polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:No kyllä mä otan noi lapset mukaan partsille tupakalle kun väkisin änkee. Jos en ota mukaan niin isompi ei oo ihan yhtä taikka kahta kertaa jättäny mua parvekkeelle kun on sisällä lukinnu oven. Eli mieluummin otan mukaan kun jään lukkojen taakse.
On minulla mielipiteitä ja käsityksiä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että minun pitää suu vaahdossa tuomita ja "hyväksyä" niitä. En koe tarvetta tuomitsemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja endie:sinulla ei siis ole omia mielipiteitä tai käsityksiä asioista ennekuin joku keksii ne kirjata lakikirjoihin. ok.Alkuperäinen kirjoittaja :Ei minun tehtäväni ole hyväksyä mitään. Jokainen saa tehdä valintansa itse, jos laittomuuksia ei tapahdu.. En lähde mihinkään huutoäänestyksiin toisten valintojen "hyväksymisestä".Alkuperäinen kirjoittaja endie:paheita saa olla ja kaikillahan niitä on, eriasia vaan ,että jakaako sen paheensa lapsen kanssa .kun ei siitä tupakoinnista ole mitään hyvää kuiteskaan sille muksulle ni miks turhaan sille altistaa ?Alkuperäinen kirjoittaja :Eihän näiden maatuskojen mielestä ihmisellä saisi olla mitään paheita, joista saa nautintoa.Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:EN :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et sitte olis mielummin polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja kammottava akka:No kyllä mä otan noi lapset mukaan partsille tupakalle kun väkisin änkee. Jos en ota mukaan niin isompi ei oo ihan yhtä taikka kahta kertaa jättäny mua parvekkeelle kun on sisällä lukinnu oven. Eli mieluummin otan mukaan kun jään lukkojen taakse.