Lapsi on täysin kuiva vaipan kanssa, mutta pissaa kun on pikkuhousut, täh...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terettu

Vieras
Selittäkää ny hyvät ihmiset mikä logiikka tässä on, kun 2,5v lapsi on viikosta toiseen täysin kuiva, kunhan vaan on liberohousuvaipat jalassa.
Mutta, jos laitetaan pikkuhousut, tai harjotteluhousut, nii tunnin päästä lorottaa ihmeissään lattialle ja pissaa sängyssä yöllä. Muuten siis yölläkin vaipan kanssa lähtee itse pissalle, tulee itse herättää meidät että on pissahätä. Lapsi on myös välillä itse pyytänyt pikkuhousuja, että niitäkään ei ole mitenkään pakotettu jalkaan, on saanut valita vaipan tai pikkuhousut, ja sit vaipalla on kuiva, housuilla ei.

En mä ymmärrä Auttakaa :D

Meillä oli myös tuollainen vaihe ja ihan suosiolla pidettiin housuvaippoja. Aina silloin tällöin kokeiltiin, että joko nyt pysyisi housutkin kuivana. Kyllä se siitä ohi meni ja siirryttiin pöksyihin.

Näin se meni meilläkin alkuun että pissasi housujen kanssa. Kotona sitte annoin olla pylly paljaana jollon meni potalle ja totuteltiin siihen että housujakin voi pitää ja ne riisutaan kun pissattaa. Kyllä se oppi tuon asian.

Voi vitsi tää on nii outoa etten ymmärrä.. :D nii ja se unohtui sanoa, että myös paljaalla pepulla on kuiva :)
Näin siis on menty viime kesäkuusta lähtien, vaihdeltu kuivia vaippoja. :p

Kiitos vastauksista. Nukahdin eilen samantien niin jäi vastaukset eilen huomaamatta :)

Meillä oli pojalla pitkään tuollaista. Koko päivän oli kuivana vaipalla joka tosin kastui joka yö. Mutta jos laitoit pikkarit niin ne olivat koko ajan märkinä. Ei painostettu pikkareiden kanssa. Oltuaan hetken kokonaan poissa sitten yht äkkiä toimivatkin.

Yhteistyössä