Lapsi näki sekstailun...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
Eilen illalla sekstailtiin miehen kanssa olohuoneen sohvalla, kun yhtäkkiä nukkumassa kahden oven takana ollut lapsi 2.5 v käveli olohuoneeseen ja yllätti meidät täysin. Tuli aivan hiiren hiljaa siihen sillä meillä oli vieressä itkuhälytinkin eikä siitä kuulunut mitään. Nyt sitten lapsi kyselee koko ajan: mitä äiti teki isille? miksei ollu vaatteita? miksi isä oli äidin päällä?

Onko muille sattunut näin ja miten olisi jätkevintä lapselle vastata?

Toistaiseksi olen vain äkkiä sivuuttanut asian ja todennut et ne oli aikuistenleikkejä ja ihan normaalia aikuisten käytöstä....

Ongelma tässä on just se et poika ei lopeta kyselyä ja itsellä tosi paska mieli, ku eipä ollu tarkoitettu lapsen silmille se mitä tehtiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joopajoo porvoosta. 2,5 kyselee paljonkin.
etkö tiinaa parempaa nikkiä keksinyt.

Siis ei voi ku nauraa taas. Et taida tietää lapsista yhtään mitään! Meidän poika kyselee ihan koko ajan ja lakkaamatta. On hiljaa vain nukkuessa.

Ja tosiaan en ole Porvoosta asun Oulussa....ääliö!!!

:o Kyllä mein 2,5 vuotias ainakin kyselee jatkuvasti ja koko ajan!! Tai nyt on jo 2v9kk, mut kuitenkin, on kysellyt jo pitkään, et joopajoo vaan sullekin :)

Ja AP, älä tee siitä mitään suurta numeroa, vastaa kun lapsi kysyy niin vaikka, et "isi ja äiti halii" ja "ollaanhan sitä muutenkin nakuna" ja muuten noin siististi ympäripyöreitä :D

hupsis.. mitäpä tuohon selittäisi? :) eipä tuosta nyt mitään traumoja voi jäädä jos ei ruoskia ja käsirautoja ollut mukana. Nakupaini on ihan hauska ja jos lapsi puhelee sitä muille niin aikuiset tietää mistä on kysymys, mut ennemmin niinkuin kuvailee mummille mitä tarkalleen ottaen kerkesi näkemään. vois painottaa että aikuiset voi leikkiä joskus nakupainia mut lasten ei pidä et ei pöpöt leviä tjn..

meille kävi vasta niin, oltiin sängyssä ja meidän 3,5v oli tullut hiljaa viereen katselemaan...edelleenkään en tiedä kauanko tyttö tuijottanut vieressä..huomattiin vasta kun tyttö kysyi että "äiti, miksi isi hyppii sinun päällä"... :laugh: sai varmaan jotain traumoja kun ei sen koommin ole kysellyt mitään...

Kannattaa tosiaan ihan koittaa puhua asia selväksi. Kertoa vaikka että äiti ja isä rakastivat toisiaan. Että aikuiset halivat ja pusivat tai jotain. Mä en oikein tiedä miten noin pienelle vois selittää, mutta kannattaa yrittää. Tuo on hyvä asia että lapsi kuitenkin puhuu asiasta ja kyselee.

Mä näin ja kuulin usein porukoiden sekstailun enkä koskaan ottanut asiaa puheeksi. Mutta se tosiaan loukkasi ja tuntui pahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Siis ei voi ku nauraa taas. Et taida tietää lapsista yhtään mitään! Meidän poika kyselee ihan koko ajan ja lakkaamatta. On hiljaa vain nukkuessa.

Täälläkin asutaan oulussa, pitäiskö ihan tavata leikkipuistossa ja jutella asiasta että miten selittää 2,5vuotiaalle tämä asia. :D

minä yllätin jotain viiden vanhana omat porukat ja isä selitti, että äidillä on pyllyssä finni jota yritti puristaa.. minusta se oli aika nolo selitys ja tiesin kyllä että ei siinä taittu finniä puristaa.. mut enpä traumatisoitunut

Alkuperäinen kirjoittaja jane85:
meille kävi vasta niin, oltiin sängyssä ja meidän 3,5v oli tullut hiljaa viereen katselemaan...edelleenkään en tiedä kauanko tyttö tuijottanut vieressä..huomattiin vasta kun tyttö kysyi että "äiti, miksi isi hyppii sinun päällä"... :laugh: sai varmaan jotain traumoja kun ei sen koommin ole kysellyt mitään...

Voi luoja!!!!!!!!Mä nauran täällä ihan huulluna!!!!!!!!!!!
Vai että miksi isi hyppii äitin päällä.Tsiisus noita lapsia :):)

meillä on toi reilu kolme vee jätkä ja se kyselee ihan kaikesta. on osannut puhua kaksi vuotiaasta asti selvästi ja kysellyt tosi paljon kaikenlaista ja sille ei kans mitkään ympäripyöreet vastaukset riitä. kyselee niin kauan että saa mielestään hyvän vastauksen... juu ja meilläkin jätkä hoidossa kertoilee kaikkea maan ja taivaan väliltä...

Siis ollaakohan me ainoita jotka makailee ihan muutenkin päällekkäin ja ovat muutenkin alasti että lapsille tuossa ei olis mitään erikoista, ne tulis todennäköisesti päälle makamaan ja leikkis hampurilaista :whistle:

Aa.. Ainakin meidän 2,5vuotias kyselee todella paljon asioita ja aivan varmasti tuossa tilanteessa kyselis.

Kerran sattui vähän samantapainen juttu ja kyllä sieltä kysymyksiä tuli :ashamed:

Kiitoksia hyvistä ja lohduttavista sanoista :)

Ottaa itseä päähän tämä tilanne ku aina olen pelännyt et joskus käy näin. Ja se mikä tässä ehkä eniten häiritsee on se, et lapsi ilmeisesti näki myös suuseksiä :( Ja siitähän se nyt kyselee et mitä äiti teki isille? jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Meidän 2,5v ei oo hiljaa edes unissaan. Pölisee kun papupata toisinaan nukkuessaan ja siinä sivussa hiukan saattaa narskuttaa hampaitaankin. :D

On tuo aika epämukava tilanne, meillä ei ole vielä ollut tuota, että olisi lapsi nähnyt rakastelua, mutta olen jo miettinyt etukäteen sopivia selityksiä mitä tapahtuu ! kaipa vaan jotain sanon, että kun aikuiset tykkää toisistaan, niin ne on alasti yhdessä sängyssä !! Mulla ja miehellä on aika vanhanaikainen kasvatus molemmilla eli eipä kotona lapsena nähty seksiä tai edes puhuttu siitä, itse piti nekin tiedot hankkia iän myötä.. Kyllä yritän kaikesta lapsellemme kertoa, kunhan alkaa kysellä ja kasvaa enemmän.

:D voi itku. Pitääki aina sattua. Ite en oo oman äitini nähny koskaan harrastavan seksiä, jumalan kiitos siitä :D mutta lapsena olin kaverilla ja sen porukoitten seksit sitten kuulin kun yön tunteina tihrustin koti-ikävä itkua :D:D
Yks aivan karmee kokemus oli kun oltiin exällä vahtimassa sen pikkusiskoa ja sen porukat (juoppoja kun ovat) siinä joivat ja "katosivat" makkariin... Että bang bang bang vaan kun hakkas sängynpääty seinään :@
Joo no ei siinä mitään mutta se pikkusisko jota me vahdittiin oli 5v ja meni sitte huomaamattamme sinne makkarin ovelle kyselemään jotain ja kohta se tuli takas ja kysy meiltä et miks isi on alasti :D Kyllä oksetti miten aikuisilla on pokkaa kun mekin siellä vielä oltiin ja ihan iltapäivä oli. No ihmiset saa naida vaikka aamupäivällä mutta jos on vieraita niin vois vähän rajoittaa. :|
Oma laps vasta puoltoista vuotias ja kyllä viime vkl heräs kyllä kesken kaiken mutta ei kait tuo pahemmin onneksi tainnu nähä mitään kun jatko uniaan :D
Eiköhän sitä jotain joudu joskus selittämään kun muksu kasvaa :x Seksi on osa ihmisten elämää ja vahinkoja sattuu tuossakin suhteessa.
Itse odotan kauhulla kun muksu menee tarhaan, kun monet teistä sanoinkin et siellä ne juttelee ummet ja lammet. Me vielä ns. sateenkaariperhe.... Voi olla että hommataan lukko oveen, se oiskin helppoa. :D