Lapsi möläytti noloja minusta ja lähisuku levittelee sitä ku hauskaaki vitsiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariia

Vieras
Kyllä minua itseäkin nauratti, kun sen ensikerran kuulin.. Lapset oli isin kansa mummulassa ja mummu laitto pyttipannuun munaa. 3-vuotias kailotti, että "äitiki tykkää munasta!" :laugh:

Vähemmän hauskaksi meni kun miehen veli laittoi sen meseensä "xxxxxxx kertoi minulle eilen, että äitikin tykkää munasta!"
No joo-o, olen viimein alkanut tykätä munakkaasta ja teen sitä pari kertaa kuussa iltapaksi.. Mutta kun tietenkin kaikki aikuset kääntää sen kaksimieliseksi niin tokihan se nolottaa.. :ashamed: Mulla alko niin vituttaa, että sanoin miehelle, että "no sinähän voit jatkaa vitsiä ja sanoa, että sinun munat ei ainakaan kelpaa" :kieh: Miehen naurut loppu siihen ja meni hiljaseksi. Ei sentäs suuttunu.. Mutta ei kyllä kannattais vitsailla tuommosista.. :whistle: No en tiä sanoiko veljelleen, että suutuin kun aika äkkiä katos se teksti mesestä..

Etköhän sä oo siitäkin munasta tykänny jossain vaiheessa ku lapsikin on :)

Miltähän lapsista tuntuukaan ku aikuiset kertovat heistä omasta mielestään oikeinki huvittavia juttuja ja vieläpä sanovat teineille et älä nyt ku tää on niin kiva juttu mikä sattus ku olit sen ja sen ikänen jne.......
Ja tosta ku teini vaikka vetäsee pultit niin jo on tietävät aikuiset selittämäs et se nyt vaan on tollanen ku on tossa iässä jne....

Mitäs pienistä, ota huumorilla :D

Meidän isompi neiti kailotti toissa viikolla sukulaisille, tutuille ja kaupan kassajonoissakin kaikille, kuinka: "Mutsi tarvii terapiaa, ja se jättää mut ihan yksin kotiin!"

(Jep. Olin varannut Aromaterapeuttisen hieronnan. Esikoisen mielestä on yksin kotiin jäämistä, jos jää faijan, pikkusysterin ja koiran kanssa yksin kotiin...)

Että paljonkaan ei hävettänyt, mutta enää ei ole selkä kipeä :D

Ja ma olen 4 v. ilmoittanut bussissa lujaan aaneen, etta meidan aiti ei olekaan tanaan humalassa. Ja aitihan on siis koko lapsuuteni ollut lahes absolutisti. Ei hajuakaan mista toi on tullut, mutta olivat kuulema mummot bussissa kauhistelleet aitini alkoholismia sitten. Ja saalitetelleet minua tyttoraukkana.

No en varsinaisesti suuttunu, nolostuin vain. Ja olen kyllä iteki nauranu tälle. :D Mutta arvelin, että mies luulee, että suutuin kun menin niin vaisuksi ja tein tuollasen vitsin..

Yhteistyössä