Lapsi-messut helsingissä, mihin aikaan olis paras mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pompula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pompula

Vieras
onkohan siellä viikonloppuna paljonkin porukkaa? Meillä on just keskellä päivää synttärit ja nyt mietin että käydäänkö messuilla heti aamusta vaiko vasta iltapäivästä. Kertokaapa kokeneemmat, onko esim. kävijöitä enempi aamusta vaiko iltapäivästä? muutenkin suositelkaa jotain, mitä messuilla kannattaa katsastaa, jos olette tänään siellä jo käyneet.

mä kävin jo ja voi niitä lapsiraukkoja.. huutavia ja kiukkusia äitejä (" tule nyt tänne.älä mene sinne. odota!kuulitko,odota!!!" ) ja vaunusumaa ja kuulutuksia toisensa perään" kadonnut kaksivuotias juuso-poika jolla turkoosinvärinen paita jonka selässä lukee benetton..." just.

hm... en tiedä mikä olis ihan ykkösenä ollut ostin punaiset carriwellin saumattomat imetysliivit hakasilla ja pojalle värityskirjan.. muuten kasasin vaan kaikkee ilmaiskrääsää kotiin luettavaksi.
kiva valikoima niitä uusretro (vai mikä se nimitys onkaan) vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mitä löytyi unikuu??? kuulemma hyviä tarjouksia ;)

joo.esim ne samat britaxen vaunut muistaakseni 500e mitä hulluilla päivillä myynnissä nyt että tarjouksia.. hmm..

mä kiersin kaiken kahdessa tunnissa ja eipä ollut niin hirveen erikosta. fazerin pääsiäsimunia sai ilmaiseksi.. :laugh: :laugh:

Me lähdetään ystävän kanssa uhkarohkeasti huomenna vaunuilla sinne! :D Mekin mennään aamusta sinne ja ei millään kiirellä mennä, lapset onneksi niin pieniä että ei tartte pelätä että ne katoaisi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Me lähdetään ystävän kanssa uhkarohkeasti huomenna vaunuilla sinne! :D Mekin mennään aamusta sinne ja ei millään kiirellä mennä, lapset onneksi niin pieniä että ei tartte pelätä että ne katoaisi! :)

Mekin lähdetään koko perheen voimin huomenna. Ja tähdätään et oltas aikalailla klo 11 Hesassa. Ja otetaan mukaan kaksostenvaunut, ja vieläpä mun äitinikin raahatan mukana! :D