lapsi lähes 2v ja imetetään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä vaan

Vieras
mitäs mieltä olette että lapsi on pian 2-vuotias ja syö vielä tissiä. söpöä ja suloista kai se on mutta oli se vaan niin jotenkin hassua. itse menee äidin paidan alle ja käy vähän hörpyllä, iso poika ja tissiä syö! ihmetyttää ja sen äiti oli ihan mielissään siitä.

mulla reilusti yli 1.5 v.typy ja meillä tissitellään yhä.ite tääkin tulee tisulle ku haluaa.päätin et pari vuotiaax saa imeä ja sit jatketaan muki linjalla.kyl imettäminen on jokaisen oma asia,minä olen sen kannalla et jokainen imettää miten haluaa.

voi voi kun käy heitä ihan kateeksi kun itse sain imettää vain 5,5kk :'(

Mun mielestä imettää saa niin kauan kuin lapsi haluua/kehtaa tulla tissille...ei noita enää kouluiässä tissittelyt kiinnosta...eli jokainen lopettaa ajallaan!!
minä olisin tahtonut kanssa imettää yli 1vee mutta poika päätti toisin!! Tosin jätti jo pullonkin pois ja ikää 1v1kk ja rapiat!!
et kai se jo nokkamukinki pois jättää kesällä!! nytkin välillä haluaa suoraan lasista tai mukista!

Meillä 1v4kk ja edelleen imetän silloin kun tyttö haluaa. No, välillä kyllä keksitään jotain muuta, kun en pidä tyhjien rintojen syömisestä, mutta jos väliä on muutama tunti niin sitten.
Muiden mielestä se on hauskaakin ja varmaan selän takana ihmetellään -toki välillä ihan ääneenkin, että "vieläkö sä nyt imetät"- ja saatetaan paheksuakin, mutta mulla ei ole kiire lopettaa.

Ei mun mielestä mitään vikaa. Kukin tehköön niin kuin parhaaksi näkee. Itse imetän vielä 11-kuista ja yritän vieroittaa muutaman kuukauden päästä, jos vain lapselle tämä järjestely sopii...

Itse imetin esikoista vuoden ja viisi kuukautta. Neiti olisi kyllä jatkanut vielä siitäkin, mutta laitoin stopin kun tulin raskaaksi.

Jos pitkään imettäminen tuntuu äidistä ja lapsesta hyvältä, niin mikäs siinä, jokainen onneksi voi tehdä omat ratkaisunsa tässä asiassa.
Ehkä kuitenkin kohtuus kaikessa olisi paikallaan:
Tiedän erään perheen jossa ala-asteella olevan pojan äiti aina ruokatunnilla tuli koululle antamaan lapselleen huikat...joten on meitä moneen junaan:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 16:43 Laura kirjoitti:
Ehkä kuitenkin kohtuus kaikessa olisi paikallaan:
Tiedän erään perheen jossa ala-asteella olevan pojan äiti aina ruokatunnilla tuli koululle antamaan lapselleen huikat...joten on meitä moneen junaan:)

Okei, TOI on jo liikaa!!! :O

Itellä 1v risat neiti, imetän eikä loppu näy. alku oli tosihankala, mutta pidin tissittelyä niin tärkeänä että taistelin sen eteen kovasti.

Upeata että olet jaksanut imettää 2v, jatka vaan niin kauan ku se mukavalta tuntuu. 2 v ei ole vielä mitään kun tutustuu noihin imetystuki ja taaperuimetys sivuihin!! http://www.imetys.fi/itu/taapero.html esimerkiksi

Tsemppiä!!

Yhteistyössä