Lapsi kuoli sairauteen - vanhemmat hyppäsivät kalliolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Brittimies ja hänen japanilainen vaimonsa eivät kestäneet viisivuotiaan poikansa kuolemaa.

Neil, 34, ja Kazumi Puttickin, 44, poika Samuel kuoli perjantaina sairaalassa aivokalvontulehduksen seurauksena.

Kuolemasta järkyttyneenä vanhemmat hyppäsivät alas korkealta kalliokielekkeeltä. 120 metrin kuolemansyöksy tapahtui sunnuntaina Eastbournessa, Sussexissa.

Vanhemmilla oli mukanaan kaksi selkäreppua, joista toisessa oli Samuel-pojan ruumis ja toisessa hänen lelujaan.

Poika oli elänyt viimeiset neljä vuotta pyörätuolissa. Hän loukkaantui vakavasti auto-onnettomuudessa ollessaan 18 kuukauden ikäinen.

Tuttavien mukaan vanhempien elämä pyöri täysin pojan ympärillä, ja he hoitivat tätä yhdessä palkattujen sairaanhoitajien kanssa.

- Sam oli heidän elämänsä, eikä se merkinnyt mitään ilman häntä, naapuri ja ystävä Sue Capon, totesi Sky Newsille.
IS

No justiinsa... Taisi olla sille lapselle onneksi että kuoli ennen kuin tajusi miten valtava vastuu hänen harteilleen oli laitettu... Olla nyt ainoa syy elää omille vanhemmilleen! Mikä kohtalo!

Alkuperäinen kirjoittaja Ira:
No justiinsa... Taisi olla sille lapselle onneksi että kuoli ennen kuin tajusi miten valtava vastuu hänen harteilleen oli laitettu... Olla nyt ainoa syy elää omille vanhemmilleen! Mikä kohtalo!

Et taida tietää mistä puhut.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Juuri puhuin tästä miehen kanssa, luultavasti oltais päädytty samaan ratkasuun...
No voi laupias armahtava jla... :O

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Juuri puhuin tästä miehen kanssa, luultavasti oltais päädytty samaan ratkasuun...
No voi laupias armahtava jla... :O

? No voi sun yksinkertaisuutes.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävitkö monellekin palstalle tekemässä tämän aloituksen?

Eikö sais tehdä?

No mä vaan ihmettelen että kenellä on kiinnostusta joka lehden nettipalstalle käydä tekemässä sama aloitus.

Ja mä ihmettelen kenellä on kiinnostusta kyttäillä niitä joka lehden nettipalstoja ja sitten raportoida havaintojaan niille.

samaa mieltä että ärsyttävät nämä tyypit jotka laittavat samat aloitukset kaikille mahdollisille palstoille

Kiitos! Tarkoitus lienee vaan saada aikaan järkytystä. Ikään kuin ihmiset eivät itse sitä uutisjuttua löytäisi. Tai ehkä kyse on Iltasanomien lobbareista jotka näin pyrkivät edistämään myyntiä..

Jokaisella on mielestäni oikeus päättää elämästään, mutta kyllä vähintään puolen vuoden harkinta-aika pitäisi pitää. Mielellään vuoden jonka aikana terapiaa ja keskustelua aiheesta. Eniten tuossa kiinnittää huomiota valittu itsemurhatapa, joka on minusta liian epävarma. Tuossa on riski loukkaantua niin vakavasti että jää henkiin pystymättä yrittämään itsemurhaa uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ja mä ihmettelen kenellä on kiinnostusta kyttäillä niitä joka lehden nettipalstoja ja sitten raportoida havaintojaan niille.

No tää on itseasiassa ainoa palsta missä yleensä käyn, mutta tänään kävin tarkistamassa joko uusi Meidän Perhe on ilmestynyt ja siellähän oli tismalleen sama aloitus. Ei sanaakaan ollut muutettu.

Käsittääksen ap:n tarkoitus on saada kommentteja aiheesta, ei vain kertoa asiasta muille?

Kävitkö monellekin palstalle tekemässä tämän aloituksen?

Eikö sais tehdä?

No mä vaan ihmettelen että kenellä on kiinnostusta joka lehden nettipalstalle käydä tekemässä sama aloitus.

Peesi.

No tää on itseasiassa ainoa palsta missä yleensä käyn, mutta tänään kävin tarkistamassa joko uusi Meidän Perhe on ilmestynyt ja siellähän oli tismalleen sama aloitus. Ei sanaakaan ollut muutettu.

Tietenkin sama juttu, jos netistä kopioidaan samalta sivulta juttu, mutta jos tarkasti katsot niin se MP:n aloittaja on kopioinut myös kellonajan viestiinsä ja hänellä on myös linkki Iltasanomien sivulle.