K
kaarina
Vieras
Olemme mieheni kanssa hankkimassa koiraa perheeseemme. Olen itse ollut aina koiraihminen ja rotukirjo on laaja, kokemusta on spanielista,saksanpaimenkoirasta,beauceronista ja metsästyskoirista.
Miehelläni ei ole kokemusta koirista,kissoista kylläkin enemmän kuin minulla.
Harkitsemme nyt koiran ottoa siltä pohjalta,että tulisi parin vuoden kuluttua toimeen myös lastemme kanssa,ei lapsia siis tällä hetkellä.
Tietysti totutamme koiran pikkuihmisiin jo ennen omiamme,mutta rotukokemusta kaipailisin
Rodut ovat
australianterrieri
cavalier (terveystilanne ehkä esteenä)
chihuahua
italianvinttikoira
papillon
sheltti
venäjäntoy
Eli jos sinulla/tutullasi on joku seuraavista niin laitatko kokemuksia miten tulevat toimeen lastesi kanssa (iät )
Koira ei tule olemaan lasten lelu eikä mukana heidän leikeissään ilman aikuisen valvontaa.
Haluaisin vain yleisesti kokemusta miten ovat sopeutuneet lapsiperheen arkeen!
Kiitos kaikille viestini lukeneille ja asiallisesti vastanneille
Miehelläni ei ole kokemusta koirista,kissoista kylläkin enemmän kuin minulla.
Harkitsemme nyt koiran ottoa siltä pohjalta,että tulisi parin vuoden kuluttua toimeen myös lastemme kanssa,ei lapsia siis tällä hetkellä.
Tietysti totutamme koiran pikkuihmisiin jo ennen omiamme,mutta rotukokemusta kaipailisin
Rodut ovat
australianterrieri
cavalier (terveystilanne ehkä esteenä)
chihuahua
italianvinttikoira
papillon
sheltti
venäjäntoy
Eli jos sinulla/tutullasi on joku seuraavista niin laitatko kokemuksia miten tulevat toimeen lastesi kanssa (iät )
Koira ei tule olemaan lasten lelu eikä mukana heidän leikeissään ilman aikuisen valvontaa.
Haluaisin vain yleisesti kokemusta miten ovat sopeutuneet lapsiperheen arkeen!
Kiitos kaikille viestini lukeneille ja asiallisesti vastanneille