Neiti 1-v on niin tuittupää kuin olla ja voi. Ruoka kun tuodaan eteen,alkaa kauhee kiljuminen, jos mä yritän syöttää,tulee kauhee kiljuminen, ite ei suostu syömään-ja taas kiljutaan. Ulkona ei jaksa olla,rupee 10min jälkeen kiljumaan(oli sitten vaunuissa tai hiekkalaatikolla leikkimässä. Sisällä suuttuu,kun ei saa joitain asioita tehdä, mun kanssa ei suostu mitään leikkimään. Päikkärit ja unillemeno on ihan kauheeta, näihin aikoihin se voi huutaa 3 tuntiakin putkeen(vaikka kuin yrittäis rauhotella, yleensä huutaa sen tunnin). Päikkäreitä ei suostu juuri koskaan nukkumaan. Eilenkin toi huusi niin,että vieläkin vasen korva tinnittää.
Olen käyttäny tyttöä lääkärissä, ja terve on,ei mitään vialla. Voiko 1-v:llä olla jo jonkinasteinen uhma? |O ...älkää välittäkö mahdollisista kirjotusvirheistä(oon nukkunu yöllä vissiin 2 tuntia)
Olen käyttäny tyttöä lääkärissä, ja terve on,ei mitään vialla. Voiko 1-v:llä olla jo jonkinasteinen uhma? |O ...älkää välittäkö mahdollisista kirjotusvirheistä(oon nukkunu yöllä vissiin 2 tuntia)