No voi perkele, ei se lapsi nälkään kuole jos pari tuntii joutuu odottamaan seuraavaan välipalaan tai ruokailuun asti.Pikkasen empatiaa soisi olevan lasten kanssa työtä tekevillä nimenomaan lasta kohtaan. Sit jos äiti on niin sählä, että turveltaa kerta toisensa jälkeen ja myöhästyy milloin milläkin syyllä, niin sit ymmärrän, ettei jousteta. Siellä on palkattuna ammattilaisia, joiden pitäisi osata ajatella lapsen vinkkelistä. Niin ja olen koulutukseltani lto, vaikken ko. hommia enää teekään. Kun osaisi tehdä aina niin toiselle, kuin haluaisi itselleen tehtävän.
Huomaa etten enää hommia tee...Pikkasen empatiaa soisi olevan lasten kanssa työtä tekevillä nimenomaan lasta kohtaan. Sit jos äiti on niin sählä, että turveltaa kerta toisensa jälkeen ja myöhästyy milloin milläkin syyllä, niin sit ymmärrän, ettei jousteta. Siellä on palkattuna ammattilaisia, joiden pitäisi osata ajatella lapsen vinkkelistä. Niin ja olen koulutukseltani lto, vaikken ko. hommia enää teekään. Kun osaisi tehdä aina niin toiselle, kuin haluaisi itselleen tehtävän.
Miksi noin ikävästi kommentoit? Ei kuole ei, mutta mitä se lapselle opettaa, että säännöistä pidetään tiukkapipoisesti kiinni viimeiseen asti? Pikku byrokraatti valtion hallintoon tai vaikkapa toimeentulotukikäsittelijäksi isona, säännöt on säännöt ja niistä pidetään aina kiinni. Jos nyt vajoan lähes yhtä ikävästi naljailemaan. Mä kyllä sinunkin lapsellesi vastaavassa tilanteessa ruokaa kaivaisin. Hyvää vuoden jatkoa!No voi perkele, ei se lapsi nälkään kuole jos pari tuntii joutuu odottamaan seuraavaan välipalaan tai ruokailuun asti.
Ja mitähän siittä sitten tulis kun aina vaan joustettas ja joustettas..Ai sinäkään et enää tee? Niin juuri kirjoitinkin viestissäni, että jos esim. ko. äiti aina vaatii erityisetuuksia, niin sitten ymmärrän miksi ei mitään annettu. Mutta tämäkin on hei mielipide ja itse asiassa myös ihan vaan omakohtainen kokemus siitä, miten itse toimin niiden 10 vuoden aikana, kun olin pk:ssa töissä. Ei tullut oravan pyörää, vaikka säännöistä joustin omassa ryhmässäni tilannetajun mukaan.
minä toimin näin omalla osastolla, eikä kukaan oo koskaan valittanut. meitä hoitajia on niin moneen junaan ettei kaikilta heru ymmärrystä.Meidän päiväkodissa olisi kyllä saanut aamupalaa tuossa tilanteessa, siis varsinkin kun vielä erikseen soitit että tulette myöhässä odottamattomasta syystä. ja tosiaan minkälaisessa päiväkodissa ei ole yhtikäs mitään tarjottavaa ruoka-aikojen ulkopuolella? Mun lapsen päväkodissa on jopa ihan erikseen ehdotettu, että järjestävätkö välipalan etukäteen, kun olen ilmoittanut tulevani hakemaan lapsen het päiväunien jälkeen esim. neuvolan tai vastaavan tärkeän menon takia.