Lapsi 4v. tuli itkien leikkipuistosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jaksa uskoa, että kukaan on oikeasti noin sadistinen äiti, ellei sitten ole pahasti mielenvikainen. Ei kukaan tahallaan altistaisi noin pientä isompien kiusattavaksi yksinään. Eikä 4-vuotiaan tarvitse mitään yksinoloa opetella, varsinkaan julkisella paikalla.

Ei tulis mieleenkään jättää tuon ikäistä yksin leikkipuistoon ! Ei , vaikka ois suora näköyhteys kokoajan... Huh huh.... Ja mulla lapsia 3kpl. joten tiedän mistä puhun!

[QUOTE="mä";24097716]Mitä hittoa sä siellä puskas kyykit, kun et kuitenkaan mene apuun, kun toinen sitä tarvitsee?![/QUOTE]

Niinpä, etkös sitä varten kytännyt että pääset tarvittaessa hätiin? :O

[QUOTE="huh";24097821]Niinpä, etkös sitä varten kytännyt että pääset tarvittaessa hätiin? :O[/QUOTE]

En kerennyt ja yksi poitsu katseli sinne päin ja olisi nähnyt kun nousen aidan alta...

[QUOTE="mir";24097862]Siis mitä vit?! Mitä sitten jos se lapsi olisi sinut nähnyt? Ja maassako sinä makasit?[/QUOTE]

Näkee tilanteen sielunsa silmin :laugh: Mamma makaa aidan alla piilossa eikä voi nousta ettei muut lapset näe.

[QUOTE="mir";24097862]Siis mitä vit?! Mitä sitten jos se lapsi olisi sinut nähnyt? Ja maassako sinä makasit?[/QUOTE]

En maannut, mutta olin kyykyssä ja katselin aidan välistä. Lapsi olisi varmasti sanonut lapselleni, että tirkistelin sieltä..