lapsi 1v6kk taisi syödä koko pussillisen purkkaa pitääkö huolestua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minni"

Vieras
kun en voi uskoo että se niin äkkiä olis ehkä ehtinyt syömään.
mutta eilen ostettu purkkapussi on ihan tyhjä,purkkia ei näy missään.

yks isoveljistä sano että "hannulla" oli purkkapapussi mutta ei voinut mulle asiasta huutaa. kaikki purkat mystisesti kadonnut (pussista oli ehkä n. 10 tai alle purkkaa syöty.

Purkkahan ei taida sulaa niin en tiedä voiko aiheuttaa suolitukoksen jos on isomman määrän niellyt. Ilmavaivoja varmaan ainakin tulee ja vatsa kipeäksi. Varmuudeksi soittaisin päivystykseen ja kysyisin sieltä neuvoa.

on vaikeeta..

soitin päivystykseen -< käski soittaa myrkytyskeskukseen joka käski soittaa päivystykseen ja kun sanoin että sinne jo soitin käski soittaa sairaalaan jossa ei vastattu.

lapsukainen on nyt ripuloinu läpi asti että jos tästä nyt selvitään.
ja myrkytyskeskuksesta kyllä osasivat selittää asiaa eli maha kipua ja ripulia luvassa

Mä veisin päivystykseen jos kakka olis jumissa siis ummetustyyppistä. Jos on ripulilla niin tarkkaile et ripulin jälkeen kulkee kakka normaalisti. Jos nostaa kuumetta tai kivut käy koviksi niin veisin sairaalaan. Toisaalta luulis et ois syödessä kakonut niitä purkkia...

[QUOTE="abc";25048439]Mä veisin päivystykseen jos kakka olis jumissa siis ummetustyyppistä. Jos on ripulilla niin tarkkaile et ripulin jälkeen kulkee kakka normaalisti. Jos nostaa kuumetta tai kivut käy koviksi niin veisin sairaalaan. Toisaalta luulis et ois syödessä kakonut niitä purkkia...[/QUOTE]

luulis. eikä varmasti ole voinut olla hyvää syödä noin montaa. mutta mistään ei löytynyt jemmakätköjä eikä lattiallakaan ollut pureskeltuja myttyjä.

Yhteistyössä