Lapsi,1,4 kk nukkuu vieressä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viekku

Vieras
Onko se oikein vai onko se väärin? Minulle ja lapselle sopii kun on tuollainen leveä sänky. Illalla menee omaan sänkyyn mutta yöllä itkee viereen. Opetettu tai ei, onko aivan pakko kaikkien nukkua omassa sängyssä. Rivien välistä kun tuntuu olevan luettavissa, että oletpas nyt tehnyt isommankin virheen ja siitä saat sitten maksaa seuraavat 10 vuotta. :(

No höpöhöpö! Mikä siinä voisi olla väärin, jos se ei sinua itseäsi häiritse. Monilla vaan se oma unen laatu kärsii ja siksi haluavat tavasta eroon. Itse ottaisin tytön mielelläni viereeni välillä, varsinkin levottomina öinä, mutta hänpä ei suostu nukkumaan äidin vieressä :/

Heh, kyllä se lapsi joka tapauksessa aikanaan omaan sänkyyn siirtyy. :) Älä huoli! Teini-ikäisenä et saa lastasi enää viereesi nukkumaan, vaikka haluaisitkin. :D Tee tämän asian kanssa juuri niin kuin teistä hyvälle tuntuu äläkä välitä muiden mahdollisista kommenteista! Vieressä nukkumisella et saa lastasi pilattua - päinvastoin tarjoat hänelle turvaa, jota hän juuri nyt tuntuu tarvitsevan.

meillä nukkuu 2v joka yö mun vieressä omaan sänkyyn nukutetaan mutta aina se itkien tulee mun viekkuun.
välistä myös 4v ja 6v kipuaa sinne ja en niitä aja pois. välillä vanhemmalle sanon et kipitäs omaan sänkyyn jos oikein ahdasta tulee mutta uskon ja luulen etteivät ne enään 15 vuotiaana halua mun vieressä nukkua eli saavat nukkua. tämän jutun myötä ukolla on oma sänky ja mä ja lapset nukumme parisängyssä.

toisin vaikka ne ei sinne tuliskaan niin yksin sit nukkusin sillä mies herää aikasin tai sitten tulee niin myöhään että on parempi että nukkuu alakerrassa

Neiti täyttää ensi kuussa 3 vee ja siinähän tuo parisängyssä mieheni ja minun välissä nukkuu... Pojan (6vee) sänky kiskaistaan sitten vielä siihen miehen puolelle kiinni aina kun poika niin haluaa. Pääasia että jokainen saa nukuttua. =)

Yhteistyössä