Mä kun etsin noita klinikoita netistä niin en kyllä löytänyt lähempää kuin helsingistä. Mun olis tarkoitus lähtee luovuttajaksi ja se olisi paljon helpompaa jos se onnistuisi lähempänä, Heinolassa kun asun.Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 21:41 viivi kirjoitti:Tietääkö kukaan yksityisenpuolen lekuria Lahden seudulta joka tohtoroitsisi lapsettomuushoitoja, lähinnä meidän tapauksessa Clomifen-hoito.
Viimeksi ravattiin klinikalla Helsingissä, mutta nyt matkaa jo muutama kymmenen kilometriä enemmän ja tuo esikoinen vaikeuttaa niin kaukana käymistä.
Itse koeputkihedelmöityksiä EI tehdä PHKS:ssä vaan lähetteellä Felicitaksessa Helsingissä. Ultrat sun muut tutkimukset hoituu kyllä päksissä hoidon yhteydessä. Clomeista olen kuullut, että niitä ei saa tavan lääkäri määrätä? Täytyy olla joku erikoistunut lääkäri niitä määrätäkseen.Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 11:37 peuhu kirjoitti:Koeputkihedelmöitys hoitoja ei tehdä muualla kuin phks:ssä mutta noita "avustavia" lääkkeitähän saa vaikka keneltä lääkäriltä jos ei tarvitse rankkoihin hoitoihin ryhtyä. Inssistä ei ole kokemusta.Onnea matkaan :wave:
Koska ne on lopetettu?? Mulla on kahdelle kaverille tehty phks:ssä koeputkihedelmöityshoito alusta loppuun siellä!!! Lähete on saatu terveyskeskusuksen kautta!Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 19:46 Maija kirjoitti:\Itse koeputkihedelmöityksiä EI tehdä PHKS:ssä vaan lähetteellä Felicitaksessa Helsingissä. Ultrat sun muut tutkimukset hoituu kyllä päksissä hoidon yhteydessä. Clomeista olen kuullut, että niitä ei saa tavan lääkäri määrätä? Täytyy olla joku erikoistunut lääkäri niitä määrätäkseen.Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 11:37 peuhu kirjoitti:Koeputkihedelmöitys hoitoja ei tehdä muualla kuin phks:ssä mutta noita "avustavia" lääkkeitähän saa vaikka keneltä lääkäriltä jos ei tarvitse rankkoihin hoitoihin ryhtyä. Inssistä ei ole kokemusta.Onnea matkaan :wave:
Enpä osaa sanoa milloin on lopetettu, mutta en ole kuullutkaan, että olisi tehty koskaan Lahdessa IVF/ICSI hoitoja. Nyt siis ainakin tehdään Felicitaksessa ja on kuulemma ollut ainakin muutamat viime vuodet näin mitä olen kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 15:30 peuhu kirjoitti:Koska ne on lopetettu?? Mulla on kahdelle kaverille tehty phks:ssä koeputkihedelmöityshoito alusta loppuun siellä!!! Lähete on saatu terveyskeskusuksen kautta!
Ei ole ainakaan kuuteen vuoteen tehty päksissä, sen ajan olen siellä käynyt. Olisiko kyseessä ollut kuitenkin kevyempi hoito, koska aiemmin sopimus oli jonkun muun klinikan kanssa, pari vuotta ollut Felicitaksessa. Olen tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 20:07 Maija kirjoitti:\Enpä osaa sanoa milloin on lopetettu, mutta en ole kuullutkaan, että olisi tehty koskaan Lahdessa IVF/ICSI hoitoja. Nyt siis ainakin tehdään Felicitaksessa ja on kuulemma ollut ainakin muutamat viime vuodet näin mitä olen kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 15:30 peuhu kirjoitti:Koska ne on lopetettu?? Mulla on kahdelle kaverille tehty phks:ssä koeputkihedelmöityshoito alusta loppuun siellä!!! Lähete on saatu terveyskeskusuksen kautta!
Itse olin menossa neljävuotta sitten phks:iin ivf hoitoon mutta jonot oli niin pitkät että meninkin sitten Helsingin Väestöliittoon. Myös ystävälleni on tehty tämän JÄLKEEN hoito phks:ssä. Siis puhummeko nyt samasta asiasiasta, Koeputkihedelmöitys hoidot Lahden Päijät-hämeen keskussairaalasa??Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 08:51 vieras kirjoitti:\Ei ole ainakaan kuuteen vuoteen tehty päksissä, sen ajan olen siellä käynyt. Olisiko kyseessä ollut kuitenkin kevyempi hoito, koska aiemmin sopimus oli jonkun muun klinikan kanssa, pari vuotta ollut Felicitaksessa. Olen tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 20:07 Maija kirjoitti:\Enpä osaa sanoa milloin on lopetettu, mutta en ole kuullutkaan, että olisi tehty koskaan Lahdessa IVF/ICSI hoitoja. Nyt siis ainakin tehdään Felicitaksessa ja on kuulemma ollut ainakin muutamat viime vuodet näin mitä olen kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 15:30 peuhu kirjoitti:Koska ne on lopetettu?? Mulla on kahdelle kaverille tehty phks:ssä koeputkihedelmöityshoito alusta loppuun siellä!!! Lähete on saatu terveyskeskusuksen kautta!
Itse olin menossa neljävuotta sitten phks:iin ivf hoitoon mutta jonot oli niin pitkät että meninkin sitten Helsingin Väestöliittoon. Myös ystävälleni on tehty tämän JÄLKEEN hoito phks:ssä. Siis puhummeko nyt samasta asiasiasta, Koeputkihedelmöitys hoidot Lahden Päijät-hämeen keskussairaalasa??Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 13:06 peuhu kirjoitti:\Ei ole ainakaan kuuteen vuoteen tehty päksissä, sen ajan olen siellä käynyt. Olisiko kyseessä ollut kuitenkin kevyempi hoito, koska aiemmin sopimus oli jonkun muun klinikan kanssa, pari vuotta ollut Felicitaksessa. Olen tyytyväinen.