Hei kaikille pitkästä aikaa!
Olen seurannut keskustelua taustalta, mutta en ole jaksanut itse kirjoitella. Voimat on töiden jälkeen aivan finaalissa enkä kaiken kaikkiaan montaa tuntia hereillä illalla ole keikkunut. Ihana lukea hyviä ultrauutisia. Onnea kaikille ultrassa pikkuisensa nähneille ja liikkeet tunteneille. Liikkeiden tunteminen on varmasti ihanaa!
SaaraW, toivottavasti vointi pian kohenee, hurjalta kuulostaa meno
Itsellä np-ultra on torstaina ja kyllä jännittää. Oireet, pahoinvointi ja väsymys, hieman alkanut helpottaa ja siihen tietty liittyy myös pelkoja. Ihan joka päivä ei ole kuvotusta enää ja nyt olen jaksanut illalla valvoa muutaman kerran jopa kymmeneen tai ylikin! seuraavana päivänä tämä sitten kyllä kostautuu. Työ on liian raskasta näihin vointeihin, koko ajan kiire ja stressi ja ylitöiksi menee joka päivä. Muutama päivä viime viikolla jäi lounaskin väliin, onneksi oli eväshedelmiä. Lähes pyhällä hengellä mentiin. Kotimatkalla autossa oonkin sitten välillä itkun tirauttanut, varmaan hormonitkin vaikuttaa, tai matala verensokeri. Onneksi mulla ei nyt nälästä niinkään pahaolo pahene, ennemminki nestehukasta ja liian vähäisestä unesta. Ja ku töissä on oikeen kova kiire, ei huomaa/ehdi voida pahoin
Nyt on ehkä enemmänkin tullut päänsärky kuvioihin. Ja helposti alavatsa kipeytyy, jos enemmän ollut liikkeellä.
Mites te, jotka ootte joutunu olemaan poissa töistä pahoinvoinnin tms vuoksi, mikä on ollut diagnoosikoodi saikkulapussa? täällä vaan haaveilen saikusta...
Aika kyllä menee todella nopeasti. Nyt jo 12. rv alkaa... Ekat housut on nyt jääneet pieniksi
, eilen olin töissä koko päivän nappi auki, onneksi oli pitkä paita päällä. Aattelin sitten kun np-ultra ohi ja seulatulokset on tullut, ja kaikki on hyvin!, ostaa parit uudet rintliivit ja reilummat housut. Tissit nyt ei ole liiveihin kunnolla mahtuneet useampaan viikkoon...
Täytyy itsekin hieman aktivoitua kirjoittelemaan, ollut hieman hiljaista täällä. Mukavaa olisi enemmänkin lukea ihmisten kuulumisia. Mutta tosiaan, en kyllä ole itsekään tänne kirjoitellut...:ashamed:
Vointeja kaikille!
milliTU 11+0