Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="Chiarina46, post: 34233486, member: 149433"]

Moikka,

Mä pistän 2 kpl sellaisia Nivestim pistoksia tiettyinä päivinä. Olen ulkomailla hoidossa, mutta näihin sain reseptin Dextran kautta ja tiedän, että käyttävät näitä myös itse.

Mulla tehdään alkionsiirto myös kokonaan lääkkeelliseen kiertoon ja oma kierto on stopattu kokonaan Lucrin depot -nimisellä pistoksella (vaikutusaika 4 viikkoa).

Nyt helmikuun siirtokierrossa (ei onnistunutta lopputulosta) kohdun limakalvo oli 7 mm kp 7.  Olin pistänyt kaksi pistosta. Siirron hetkellä limakalvo oli 9 mm. Kolmikerroksisesta rakenteesta ei osattu kyllä sanoa.

Ja tässä mun limakalvohistoria:

Lääkkeellinen kierto (mutta oma kierto ei täysin stopattu eli sitä ei varmistettu erillisellä pistoksella): Progynova & Estradot-laastari paksuunnuttivat limakalvon maksimissaan 5,5 millin. Lisäksi mulle kertyi nestettä kohtuonteloon.

Näitä yrityksiä 3, kunnes päätettiin tehdä luonnolliseen kiertoon ja limakalvo oli 7 mm ennen siirtoa. Siirto ei onnistunut, mutta siihen päästiin.

Nyt:

Lääkkeellinen kierto - oma kierto stopattu (Lucrin depot - niminen pistos). Ensin ei taaskaan saatu limakalvoa paksuuntumaan, mutta sitten otettiin nää Nivestim-pistokset käyttöön ja limakalvo on saatu paksuuntumaan.

Mä en tiennyt, että munkin limakalvo saadaan paksuuntumaan, mutta kyllä saadaan.

[/QUOTE]

Kuinka monta kirjainta on sanassa ISÄ?

Yhteistyössä