Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="Tiukuna, post: 34232010, member: 146720"]

Hei! Mulla tosiaan ei mitään hoidettavaa syytä, kun hoidot on aikanaan aloitettu ihan vain siksi et ollaan naispari ja olisinko toisesta inssistä asti syönyt letroja vaikkei sinänsä oo tarve ollut. Varmaan vaihtelee klinikasta ja lääkäristä. Me ollaan dextrassa.

Nyt tosin on toista yrittäessä tullut ongelmaa, kun 3/4 inseminaatiota plussaa ja ei yhtään pidemmälle edennyttä raskautta. Kaksi kemiallista, yksi ku+km. Lääkäri olisi halunnut jo tehdä sellai endometrium testin (et onko mun kohdussa paljon pahalaatuisia bakteereja) et voisi sen tarvittaessa hoitaa, mut minä jätin sen viel hinnan takia tekemättä ja ajattelin et tehdään ainakin yksi inssi viel ennen.

Omassa kierrossa kans ollut hieman häikkää. Luteaali luonnon kierrossa jää vähän lyhkäiseksi n. 10päivää ja nyt tuon ku+km jälkeen tuntuu oviksessa olleen kans vähän jotain ongelmaa. Ovisoireet tulee ihan 100-0 päälle ja kivut ja kaikki, mut sit lämmöt ei nouse tän jälkee ja ne limat vaa jää monta päivää päälle. Menkat kuitenkin alkaa noista kivuista laskettuna tutun luteaalin jälkeen. Mitähän lie hormooniepätasapainoa. Näitä ongelmia tosin ei oo ku käytössä on tutut letrozol ja terolut (ja nyt viel uutena lisänä cycklogest). Ja tähän mennessä joka kierto myös ovitrelle ajankohdan mukaan (ja ehkä pyydän sen ens kierrossa ihan varmuuden vuoksi vaikkei ajankohta sinänsä vaatisi.)

[/QUOTE]

Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 9 9 4

Yhteistyössä