Voimia ja rautahermoja piinailuun,
@Annika88 !
Tarrasukkia
@Haaveistatotta91 , onnea pakkassaaliista ja toivotaan että se vielä kasvaiskin huomenna! Vaikka siis onhan kaksikin jo hyvä
Tsemppiä huomiseen
@Iik88 ja toivottavasti tulisi jotain selvyyttä muutenki tilanteeseen. Toivotaan myös että pääsette mahdollisimman pian takaisin itse hoitojen pariin!
Miten
@Donnuska siellä voidaan?
ON: Tänään oli se kauan odotettu päivä että mun näyte lähti Felicitakselta Ranskaan.

Absurdia että pelkästään tätä joutui odottamaan 2 viikkoa. Se siis kerrottiin jo silloin näytteenottopäivänä. Viikon päästä loppuu elokuu ja Ranskan yleinen kesäloma, niin sen jälkeen varmaan voisi realistisesti odotella että tuloksia tippuisi jossain vaiheessa. Violetti ovistesti alkoi vilkkua jo lauantaina, mutta plussaa ei onneksi tullut vielä tänäänkään. Edelleen oon arponut, mikä kierronvaihe kannattaisi olla siinä vaiheessa kun tulokset tulee. Ehkä kp 5 olis paras koska silloin ehtisi aloittaa OI-hoidon vielä. Mutta kun sitä ei taas ihan tarkkaan tiedä että minä päivänä tulos tulee niin uskaltaako antaa menkkojen alkaa ennen kuin se on tullut... Voisin siis Primolutilla vähän siirtää menkkoja, mutta kun sitäkin pitäisi miettiä että kp 10 UÄ osuisi sopivalle viikonpäivälle töiden kannalta, ja sitten mulla on se syyslomareissu ja, ja...
Joka tapauksessa mulle tuli paljon parempi fiilis nyt kun näyte on matkalla kohti Ranskaa. Viikonloppuna olin jotenkin ihan masentunut koko tästä hommasta.
Ihanaa tai ainakin siedettävää viikkoa kaikille!