Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oi mahtava juttu @haaveillen!! Milloin eka ultra? Ja onko nyt eri lääke/annostus, en muista yhtään mitä sulla oli viimeksi. Entä oliko jo puhetta AFCsta? Toki follit täs vaiheessa aivan minejä synarelan takia. Oon niin innoissani kun kaikilla alkaa tapahtua!![]()
Oi no mutta jos se oliskin ihan oikee viivanpaikka! Tiedän kyllä tunteen kun itsekin varmaan 500 testiä tehnyt ja musta niissä melkein aina näkyy jotain kun silmät jo näkee sen paikanHienoa @Karhurouvanen että meidän palsta on kahminut Felicitaksen kaikki vuoden viimeinen -palkinnot
Ei tänäänkään mitään vakuuttavaa testeissä. Ehkä jonkun viivanpaikan voi halutessaan nähdä mutta oon siis tosi herkistynyt sille pregcheckin viivanpaikalle kun oon tuijotellut negatestejä niin paljon viime vuonna.
Uusi kissaparka on aivan stressaantunut ja pitää yrittää pidättäytyä ramppaamasta sen huoneessa koko ajan häiritsemässä -> sijaistekemisenä tuijottelenkin sitten niitä negatiivisia raskaustestejä että josko ne muuttuisikin plussikis.No mutta dpo 8 vasta toki.