Lapsettomuushoidoissa olevat

Tänään dpo10, ja nyt mä lankesin testaamaan.

Ja mä en nyt tiedä että näkisinkö tuossa jotain haaluraista esihaamua vai en 🥹 Yritän saada kuvan alle.

Voisko olla vielä ovitrellen aiheuttamaa jämäviivaa? siitä on kyllä jo 12 päivää. Apua. Huomenna täytyy testata uusiksi Voi kunpa tää olis jotain muuta kun vain todella vahvat viivalasit.

Mä näen myös jotakin 😍 Tuu päivittämään huomenna miltä näyttää!

• Rakkaus
Reactions: haaveillen
vierailija

Ja mä en nyt tiedä että näkisinkö tuossa jotain haaluraista esihaamua vai en 🥹 Yritän saada kuvan alle.

Voisko olla vielä ovitrellen aiheuttamaa jämäviivaa? siitä on kyllä jo 12 päivää. Apua. Huomenna täytyy testata uusiksi Voi kunpa tää olis jotain muuta kun vain todella vahvat viivalasit.

On se plussa, sano mun sanoneen! Ei näy Ovitrelle enää näinä päivinä ja kun kuvaankin asti näkyy jotain, vaikkakaan ei kovin selvää, niin kyllä se plussa sillon on! Ne mielikuvitusviivat ei näy kuvassa, sen olen näin satoja ellen tuhat testiä tehneenä oppinut :p Toivottavasti huomenna olis jo selvempi :)

Karhurouvanen

• Rakkaus
Reactions: haaveillen
Kiitos @Karhurouvanen ihanasta viestistä! Poistit epäilyni että mä en ole hullu kun näen tuossa jotakin 🫶 Voi toivotaan että tuo nyt lähtee vahvistumaan. Ainakin nyt tiedän että joku siellä vatsassa yrittää parhaansa ❤ Tein siis tuon testin vasta nyt iltapäivällä, niin odotan suosiolla huomiseen.

vierailija

Mulla näkyy haamu ovitrellen jlk 13 vrk, ja pudotus oli ekoilla kerroilla kova kun ajattelin että ei johtuisi lääkkeesta 10 vrk jlk. Mutta se haamu ei ollut niin vahva että näkyisi kuvassa.

Täältä siis varovaiset onnittelut!

Vierailija

Huomenta täältä testausluolasta. Kyllä se niin on, että tässä viivassa vähän vahvistumista on havaittavissa 🥹 en kestä Nyt vaan tietysti pelottaa että muuttuu kemialliseksi tms… mutta täytyy yrittää ottaa päivä kerrallaan. Pitäkää peukkuja että tästä tulee jotain 🫶
Paljon onnea ja todellakin pidetään peukkuja, että pysyy mukana. 🥰 Olis kyllä teidän aika viimein onnistua. ❤
Pitkiä päiviä ja viikkoja tulee olemaan edessä, mutta eipä siinä auta kuin luottaa, että kaikki menee hyvin. Vaikka itsellä ei ole ollut mitään ongelmia raskaudessa niin kyllä sitä alkuun pelkäsi jokaista vatsakipua ja outoja tuntemuksia. Vasta puolen välin jälkeen, kun liikkeet alkoi tuntumaan, on pelko jäänyt taakse.
Toivon hyvää odotusta sinulle!🫶 Olisko la vielä tämän vuoden puolella?

Paljon onnea ja todellakin pidetään peukkuja, että pysyy mukana. Olis kyllä teidän aika viimein onnistua.
Pitkiä päiviä ja viikkoja tulee olemaan edessä, mutta eipä siinä auta kuin luottaa, että kaikki menee hyvin. Vaikka itsellä ei ole ollut mitään ongelmia raskaudessa niin kyllä sitä alkuun pelkäsi jokaista vatsakipua ja outoja tuntemuksia. Vasta puolen välin jälkeen, kun liikkeet alkoi tuntumaan, on pelko jäänyt taakse.
Toivon hyvää odotusta sinulle!🫶 Olisko la vielä tämän vuoden puolella?
Kiitos paljon viestistä ja tsempeistä 🫶 Tulen sekoamaan varmasti lähiaikoina kaikkien ajatuksieni ja pelkojeni kanssa mutta yritän pitää mielessä että en voi nyt itse vaikuttaa taas tähänkään miten tässä käy 🙈

Ja joo, jos nyt LAta uskaltaa edes miettiä niin se olisi 24.12. näköjään jonkun laskurin mukaan 🤭

Mulla näkyy haamu ovitrellen jlk 13 vrk, ja pudotus oli ekoilla kerroilla kova kun ajattelin että ei johtuisi lääkkeesta 10 vrk jlk. Mutta se haamu ei ollut niin vahva että näkyisi kuvassa.

Täältä siis varovaiset onnittelut!

Vierailija
Eilen illalla jo yritin kommentoida mutta ei onnistunut että olikohan sulla herkkä testi käytössä? Tuossa kuvassa näyttäisi olevan Pregcheck (?), joka tietty ei herkkä ole. Tietty nää on yksilöllisiä juttuja ja valmistajan mukaan jos muistan oikein niin 12. päivänä pistopäivää seuraavasta päivästä laskien ei pitäisi enää näkyä Ovitrelle.

Mihin mun viesti hävisi?
Uusi yritys, lyhennettynä.

Ensinnäkin: paljon onnea @haaveillen !!

Meillä hoito jäi tällä kertaa tähän. 0-ultrassa kystoja ja monta follia. Ironista että nyt kun toivottiin mahd vähän löytöjä niin oli ennätyspaljon. Eli lopetan synarelan heti. Uusi kontrolli parin viikon päästä ja jos silloin ei näy kystoja aloitetaan synarela alusta. Ongelmana sitten vain miehen työreissu joka saattaa osua just punktioaikaan jos nyt päästään sinne asti... Riippuu vähän onko synarela sekoittanut tän kierron vai ei. Eli odottaminen sen kuin jatkuu. Ehtii syntyä kaksi kaverivauvaa täs odotusaikana, olin niin toivonut plussaa ennen kuin he syntyvät.

• Surullinen
Reactions: haaveillen ja MyMa
Mihin mun viesti hävisi?
Uusi yritys, lyhennettynä.

Ensinnäkin: paljon onnea @haaveillen !!

Meillä hoito jäi tällä kertaa tähän. 0-ultrassa kystoja ja monta follia. Ironista että nyt kun toivottiin mahd vähän löytöjä niin oli ennätyspaljon. Eli lopetan synarelan heti. Uusi kontrolli parin viikon päästä ja jos silloin ei näy kystoja aloitetaan synarela alusta. Ongelmana sitten vain miehen työreissu joka saattaa osua just punktioaikaan jos nyt päästään sinne asti... Riippuu vähän onko synarela sekoittanut tän kierron vai ei. Eli odottaminen sen kuin jatkuu. Ehtii syntyä kaksi kaverivauvaa täs odotusaikana, olin niin toivonut plussaa ennen kuin he syntyvät.
Voi ei onpa masentavaa :-( taas :-( Toisaalta pieni upea juttuhan on se että jos nyt on ollu monta follia! Mutta odottaminen on ihan peestä, varsinkin kun tsemppaa ja tsemppaa ja jaksaa ja jaksaa ja sit luulee että no jos tää nyt tästä ja taas jotain tädäm! Mä olin niin ilonen kun kohtu vihdoin tyhjä mutta sitten itkin vuolaasti kaksi päivää kun lääkäri sano että pitää odottaa kaksi kiertoa!!!! Aattelin että nyt en enää kestä. Tuttuja fiiliksiä noi kavereiden lasten syntymisjutut, tulee niin surullinen ja katkera mieli niistä.

Kiitos myötätunnosta.

Eikä, miksi sinun pitää odottaa niin kauan @Karhurouvanen? Olen niin pahoillani dun puolesta, itseänikim itkettää että nyt odotellaan taas. 😭

Meillä onneksi HUSin ensikäynti jo ensi viikolla, toivon että ultrataan ja sen myötä saisi vähän nopeammin tietoa kystoista.

Siis oli yhteensä kolme isoa kystaa ja ne ovat mitä todennäköisimmin viime stimulaatiosta jääneitä folleja joista on kehittynyt kystoja. Sitä sitten ihmeteltiinkin kovasti koska viimeksi oli siis vain kaksi follia josta iso on täytynyt lähteä ovitrellen myötä eli kaksi ylimääräistä (mitä mun arvoilla on 100% enemmän). Olivat niin valtavia ettei voitu laskea mutta oli "monta" minifollia myös ja niitähän siis kuuluisi olla. En siis usko että niitä hirveästi oli ja näkyvyyttä oli heikosti kystojen takia mutta olettaisin että "mun tilanteen nähden monta". Että sellaista. Tää mun keho ei ole kovin yhteistyöhaluinen.

Edit: lääkärin teksti tuli ja isoin kysta oli melkein 5cm?!?!

Viimeksi muokattu:
Kiitos myötätunnosta.

Eikä, miksi sinun pitää odottaa niin kauan @Karhurouvanen? Olen niin pahoillani dun puolesta, itseänikim itkettää että nyt odotellaan taas.

Meillä onneksi HUSin ensikäynti jo ensi viikolla, toivon että ultrataan ja sen myötä saisi vähän nopeammin tietoa kystoista.

Siis oli yhteensä kolme isoa kystaa ja ne ovat mitä todennäköisimmin viime stimulaatiosta jääneitä folleja joista on kehittynyt kystoja. Sitä sitten ihmeteltiinkin kovasti koska viimeksi oli siis vain kaksi follia josta iso on täytynyt lähteä ovitrellen myötä eli kaksi ylimääräistä (mitä mun arvoilla on 100% enemmän). Olivat niin valtavia ettei voitu laskea mutta oli "monta" minifollia myös ja niitähän siis kuuluisi olla. En siis usko että niitä hirveästi oli ja näkyvyyttä oli heikosti kystojen takia mutta olettaisin että "mun tilanteen nähden monta". Että sellaista. Tää mun keho ei ole kovin yhteistyöhaluinen.

Edit: lääkärin teksti tuli ja isoin kysta oli melkein 5cm?!?!
Positiivinen uutinen siis, että pieniä folleja oli monta. Kun ne vaan saataisiin oikeaan aikaan aktivoitumaan 🙏 Eiköhän HUS:in ensikäyntiin ultrakin kuulu. Meinaatteko silti vielä mennä Mehiläiselle yhteen IVF:ään jonotuksen aikana?

Mun kysta oli muuten vajaa 4cm ja hävisi kuukaudessa.

Kiitos tiedosta:)
Näiden pitäisi hävitä 16 vuorokaudessa muuten menee seuraava kierto varmasti hukkaan (riippumatta osuuko työmatka punktioon vai ei). En jaksa edes toivoa. 😅

Olin ihan ok käynnin jälkeen koska tosiaan oli niitä pieniä ja lääkäri tavallaan positiivinen. Nyt vain ahdistaa ihan sikana - menee kesäkuun puolelle ennen kuin pääsen,edes teoriassa, punktioon. Mä ymmärrän että pitää vain unohtaa koko homma ja elää tavallista elämää ja nauttia siitä ja sitä rataa mutta mä en kertakaikkiaan pysty siihen. Itkettää. Vaikka ymmärrän ettei 1-2kk oikeasti ole pitkä aika mutta tuntuuhan se ikuisuudelta.

Varmaan jatketaan yksityisellä kunnes olemme HUS jonon kärjessä. Olettaen että päästään edes jonoon, sehän voi olla että sanovat heippahei heti ensikäynnillä.

Heipparallaa! Eksyin lukemaan taas miten huonot mahdollisuudet luonnolliseen raskauteen on ikäiselläni 41-vuotiaalla. 2 kk sitten amh oli 1.2 ja kuukausi siitä 0.8 😠 Vähänkö vitutti tuo kuukauden pudotus.

Normipalstalla ei kohta jakamistani arvoista ymmärretä, mutta täällä varmasti kaikki tietoisia omasta sisäerityksestään. Eli mun arvoja ja suluissa viitearvot:

Tsh: 1.32. (0.5 - 4)
Amh: 0.8 (0.03 - 3.5 40-44 v)
Fsh: 7.0. (3.0 - 8.1)
Lh: 5.6 (1.8 - 12)
Prl: 253 (102 - 496)

Progesteroni ottamatta vielä. Kuukautiskierto on säännöllinen, n 28 päivää. Ovulaatio tulee n kp 14. Reipas kk sitten gyne ultrasi munasarjat loppukierrosta ja sai lukemaksi 6 follia toisessa ja 8 toisessa munasarjassa. Ovis oli tapahtunut, koska surkastumaan päin oleva keltarauhanen näkyi.

Mietintää:
En oikeastaan usko luonnolliseen raskautumiseeni kovin paljon. Puoliso taas ei usko ivf-hoitoihin, mikä pännii. 🤦‍♀️
Oon koittanut selittää todennäköisyyksiä, mutta sanoo vain, että se on bisnestä lääkäreille, että siksi ”tuputtavat” hoitoja. Hänen mielestään ne jotka onnistuu ivf:llä, voisivat luonnostaankin saada lapsen.

Rehellisesti sanottuna uskon, että mahtavalla tuurilla tai useammalla ivf-kierroksella voisimme saada lapsen, jos nyt heti aloittaisimme hoidot, mutta luonnostaan emme.

Lapsia mulla on kyllä ennestään, mutta olenkin saanut ne alle 30-vuotiaana. Tjot-meiningillä, mutta aina kesti raskautua: 1.9 v, 11 kk, 2 v ja 2 v. Tosin ex kumppanini poltti tupakkaa todella paljon.

Sekavaa sepustusta. Harmittaa, että aika valuu sormista. Voin tehdä jotain, mutta aika rajalliset mahdollisuudet vaikuttaa kun kroppa kohta 42-vuotias.

Se vähän lohduttaa, että perhepiirissä ollaan hedelmällisiä. Äiti sai nuorimman 40-vuotiaana, jonka jälkeen useampi km, viimeisin 47-vuotiaana.
Isosiskoni samoin kuin mummomme saivat kuopuksensa 45-vuotiaina.

Tää pohdinta tuntuu kyllä tyhmältä, kun esim. @Keltainenkukka92 on kohdannut isoja pettymyksiä hoidoissa juuri ja olet paljon nuorempi. Tosi paljon voimia sinne ❤
@haaveillen on ilmeisesti kokenut pettymyksiä myös, mutta nyt saattaa olla rakkauspakkaus matkassa 💝 Niin paljon tsemppiä ja onnea!

Viimeisimpänä: Onko kellään vinkkiä mitä sanoa, että toinen ymmärtäisi tilanteemme realiteetit?

Viimeksi muokattu:
vierailija
Heipparallaa! Eksyin lukemaan taas miten huonot mahdollisuudet luonnolliseen raskauteen on ikäiselläni 41-vuotiaalla. 2 kk sitten amh oli 1.2 ja kuukausi siitä 0.8 Vähänkö vitutti tuo kuukauden pudotus.

Normipalstalla ei kohta jakamistani arvoista ymmärretä, mutta täällä varmasti kaikki tietoisia omasta sisäerityksestään. Eli mun arvoja ja suluissa viitearvot:

Progesteroni ottamatta vielä. Kuukautiskierto on säännöllinen, n 28 päivää. Ovulaatio tulee n kp 14. Reipas kk sitten gyne ultrasi munasarjat loppukierrosta ja sai lukemaksi 6 follia toisessa ja 8 toisessa munasarjassa. Ovis oli tapahtunut, koska surkastumaan päin oleva keltarauhanen näkyi.

Mietintää:
En oikeastaan usko luonnolliseen raskautumiseeni kovin paljon. Puoliso taas ei usko ivf-hoitoihin, mikä pännii.
Oon koittanut selittää todennäköisyyksiä, mutta sanoo vain, että se on bisnestä lääkäreille, että siksi ”tuputtavat” hoitoja. Hänen mielestään ne jotka onnistuu ivf:llä, voisivat luonnostaankin saada lapsen.

Rehellisesti sanottuna uskon, että mahtavalla tuurilla tai useammalla ivf-kierroksella voisimme saada lapsen, jos nyt heti aloittaisimme hoidot, mutta luonnostaan emme.

Lapsia mulla on kyllä ennestään, mutta olenkin saanut ne alle 30-vuotiaana. Tjot-meiningillä, mutta aina kesti raskautua: 1.9 v, 11 kk, 2 v ja 2 v. Tosin ex kumppanini poltti tupakkaa todella paljon.

Sekavaa sepustusta. Harmittaa, että aika valuu sormista. Voin tehdä jotain, mutta aika rajalliset mahdollisuudet vaikuttaa kun kroppa kohta 42-vuotias.

Se vähän lohduttaa, että perhepiirissä ollaan hedelmällisiä. Äiti sai nuorimman 40-vuotiaana, jonka jälkeen useampi km, viimeisin 47-vuotiaana.

Tää pohdinta tuntuu kyllä tyhmältä, kun esim. @Keltainenkukka92 on kohdannut isoja pettymyksiä hoidoissa juuri ja olet paljon nuorempi. Tosi paljon voimia sinne
@haaveillen on ilmeisesti kokenut pettymyksiä myös, mutta nyt saattaa olla rakkauspakkaus matkassa Niin paljon tsemppiä ja onnea!

Viimeisimpänä: Onko kellään vinkkiä mitä sanoa, että toinen ymmärtäisi tilanteemme realiteetit?
Hei,
ethän pahastu, mutta onko kumppanisi vähän toope? :D ajatteleeko hän tosiaan, että näitä perkeleen kalliita ivf-hoitoja tehtäisiin julkisista varoista, jos ne eivät todistetusti ja tutkitusti olisi tehokkain hoito lapsettomuuteen? Sinulla on omaan silmääni oikein hyvät AMH ja FSH, joten ehdottomasti kannattaisi kokeilla hoitoja, jos vain taloudellisesti mahdollista. Redditin ivf-palstalla neuvottaisiin luultavasti toteamaan kumppanille, että aiot hakeutua hoitoihin joka tapauksessa, joko hänen kanssaan tai ilman...

• Haha
Reactions: Macademia
Heipparallaa! Eksyin lukemaan taas miten huonot mahdollisuudet luonnolliseen raskauteen on ikäiselläni 41-vuotiaalla. 2 kk sitten amh oli 1.2 ja kuukausi siitä 0.8 Vähänkö vitutti tuo kuukauden pudotus.

Mietintää:
En oikeastaan usko luonnolliseen raskautumiseeni kovin paljon. Puoliso taas ei usko ivf-hoitoihin, mikä pännii.

Tää pohdinta tuntuu kyllä tyhmältä, kun esim. @Keltainenkukka92 on kohdannut isoja pettymyksiä hoidoissa juuri ja olet paljon nuorempi. Tosi paljon voimia sinne
@haaveillen on ilmeisesti kokenut pettymyksiä myös, mutta nyt saattaa olla rakkauspakkaus matkassa Niin paljon tsemppiä ja onnea!

Miehillä taitaa olla usein paljon korkeampi kynnys lähteä hoitoihin. Jospa saisit hänetkin lukemaan faktaa jostakin luotettavasta lähteestä?

Mä voin omasta kokemuksesta kertoa, että munasolujen laatu voi romahtaa nelikymppisenä nopeasti. Mulla myös esikoinen luomuna nuorempana. Meille tehtiin eka ivf 39-vuotiaana, josta 2 tuloksetonta siirtoa. Toisessa ivf:ssä olin just täyttänyt 40 eikä saatu yhtään siirtokelpoista alkiota. 21 solusta kehittyi 12 alkiota, mutta kaikki meni roskikseen huonolaatuisena. Munasoluja mulla on ikään nähden paljon ja ovulaatio tulee, mutta soluista harva on enää hyvälaatuinen. Tätä ei mistään veriarvoista nähnyt, vaan oli havaittavissa vasta labrassa alkioiden kehityksessä.

Kaikki on tietenkin todella yksilöllistä enkä halua omalla kokemuksella liikaa pelotella, mutta en myöskään lähtisi liian kauaa odottelemaan hyvälaatuisen solun osumista kohdalle luomuna. Jostain oon joskus lukenut, että nelikymppisenä saattaa olla hyvälaatuinen solu vain yhdessä kierrossa vuoden aikana. Ivf:llä saa sieltä valikoitua ne elinkelpoiset solut. Sun arvot näyttää hyviltä ja varmasti ivf:llä on hyvät mahdollisuudet onnistua 🙏

• Tykkää
Reactions: Macademia
Tein aamulla just raskaustestiä kun älykello värisi sen merkiksi että kännykkään on tullut jokin ilmoitus, ja eka ajatus oli, että se on varmaan Haaveillen joka ilmoittelee tänne testitulostaan, ja niin se sitten olikin XD Tosi paljon onnea!
Tervetuloa @Macademia. Ehkä sun miehelläsi on jonkinlainen psyykkinen reaktio päällä eikä pysty nyt ajattelemaan loogisesti? Tai sitä tasoa tuo hänen argumentointinsa tällä hetkellä ainakin on.
Tuo AMH-pudotus tuntuu kyllä ihan järjenvastaisen nopealta! Mulla oli 33-vuotiaana 1,89 tms ja nyt 38-vuotiaana 1,29. Olen lukenut, että AMH saattaa vaihdella myös vähän silleen sattumanvaraisestikin edestakaisin, toivotaan että tuo sinun tulos on jotain sellaista. Mutta vaikka ei olisikaan niin kyllä tuolla sinunkin tuloksellasi toki pystyy raskautumaan!

Mun aamuinen testitulos oli puhdas nega. Nyt on siis 10 pvää irrotuspiikistä ja DPO 9. Olen tehnyt kaikki tämän kierron testit pc:llä klo 7 aamulla (kissan aamupala-aika joten silloin tulee aina oltua hereillä), mutta koko ajan ärsyttänyt että kylppärissä on myös yksi 10u herkkä testi, jota tuntuu ihan turhalta tehdä kun tuloksista niin vaikea päätellä mitään. Niin tein sen kuitenkin nyt sitten iltapäivällä. Irrotuspiikistä on nyt 10 päivää JA 5,5 tuntia XD. Hailurainen haamu tuli näkyviin aika hitaasti, lopulta se oli ihan valokuvauskelpoinenkin. Mutta tokihan se irrotuspiikki näkyi aavistuksenomaisesti pc:llä vielä eilen aamulla, ja joku tässä edelläkin taisi spekuloida että irrotuspiikin valmisteyhteenvedon 10pvää saattaisi tarkoittaa nimenomaan normaaliherkkyisiä testejä. Mutta siis piristävä tulos kuitenkin! Olen nyt 5 vuotta kieltänyt itseäni toivomasta liikoja, eikä siitä ole ollut mitään hyötyä, joten kokeilen nyt tällaista että innostun pienestäkin. Huomenna sitten taas pc.

Kyllä se @haaveillen testi näyttää mun silmään myös haalealta plussalta, joka on ihan normaalia näillä päivillä vielä. Joten onnittelut 😍 Ikävä kyllä todeta, että nyt ne varsinaiset piinapäivät ja- viikot vasta alkaa, kun niin kovasti toivoo pikkusen kyydissä pysymistä, kun on lähempänä sitä toivetta kuin koskaan aikaisemmin/pitkään aikaan, ja aika kuluu hitaasti 🥰 Tsemppiä!

@Keltainenkukka92 ikävää, että ei mennyt teillä asiat suunnitelmien mukaan. Tuossa vaiheessa ei kyllä jaksa yhtää pettymystä tai sitä, ettei pysty etenemään suunnitelmien mukaan. Mulla ultrattii HUS:in ensikäynnillä.

Mietintää:

Saa tietenkin pohtia ja surra omia juttuja vaikka muilla menee ns huonommin! Sullahan on upeita arvoja 41-vuotiaaksi, monella ei olisi edes mahdollisuuksia omilla soluilla mutta sulla on vaikka kuten @Mariamimi totesi solujen laatu lienee suurin kysymysmerkki. Ja kiirehän sulla on, onpa rasittava että miehesi (vielä tällä hetkellä) ajattelee noin. Koska voimme varmasti kaikki olla sitä mieltä että sinä olet oikeassa ja hän väärässä. 😅 Hoitoihin ei tietenkään voi pakottaa mutta vaatisin että vähintään ensikäyntiin pitää tulla keskustelemaan ja mieluiten myös simppanäyte samalla. On oikeasti todella vähän pyydetty kun asia on sulle niin iso ja tärkeä.

Tein aamulla just raskaustestiä kun älykello värisi sen merkiksi että kännykkään on tullut jokin ilmoitus, ja eka ajatus oli, että se on varmaan Haaveillen joka ilmoittelee tänne testitulostaan, ja niin se sitten olikin XD Tosi paljon onnea!
Tervetuloa @Macademia. Ehkä sun miehelläsi on jonkinlainen psyykkinen reaktio päällä eikä pysty nyt ajattelemaan loogisesti? Tai sitä tasoa tuo hänen argumentointinsa tällä hetkellä ainakin on.
Tuo AMH-pudotus tuntuu kyllä ihan järjenvastaisen nopealta! Mulla oli 33-vuotiaana 1,89 tms ja nyt 38-vuotiaana 1,29. Olen lukenut, että AMH saattaa vaihdella myös vähän silleen sattumanvaraisestikin edestakaisin, toivotaan että tuo sinun tulos on jotain sellaista. Mutta vaikka ei olisikaan niin kyllä tuolla sinunkin tuloksellasi toki pystyy raskautumaan!

Mun aamuinen testitulos oli puhdas nega. Nyt on siis 10 pvää irrotuspiikistä ja DPO 9. Olen tehnyt kaikki tämän kierron testit pc:llä klo 7 aamulla (kissan aamupala-aika joten silloin tulee aina oltua hereillä), mutta koko ajan ärsyttänyt että kylppärissä on myös yksi 10u herkkä testi, jota tuntuu ihan turhalta tehdä kun tuloksista niin vaikea päätellä mitään. Niin tein sen kuitenkin nyt sitten iltapäivällä. Irrotuspiikistä on nyt 10 päivää JA 5,5 tuntia XD. Hailurainen haamu tuli näkyviin aika hitaasti, lopulta se oli ihan valokuvauskelpoinenkin. Mutta tokihan se irrotuspiikki näkyi aavistuksenomaisesti pc:llä vielä eilen aamulla, ja joku tässä edelläkin taisi spekuloida että irrotuspiikin valmisteyhteenvedon 10pvää saattaisi tarkoittaa nimenomaan normaaliherkkyisiä testejä. Mutta siis piristävä tulos kuitenkin! Olen nyt 5 vuotta kieltänyt itseäni toivomasta liikoja, eikä siitä ole ollut mitään hyötyä, joten kokeilen nyt tällaista että innostun pienestäkin. Huomenna sitten taas pc.
Tulethan päivittelemään huomenna!! Mä kuulun myös lasketaan tunteja-tiimiin. 🤭🙌

@haaveillen taidat testata vielä huomenna 🤞😻

Entä @Mariamimi mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä ja milloin toivot pääseväsi siirtoon?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä