vierailija
Nyt kävi kyllä joku ajatusvirheCyclogest on paikallisvalmiste joten vaikuttaa paremmin. Kuinka pahana sulla on endometrioosi? Mulla on 2x2 Terolut ja 2x2 Cyclogest siirtoihin tukilääkkeenä kun mulla oireilee endometrioosi voimakkain kuukautiskivuin ja vatsaoirein, kun taas kaverilla pelkillä vatsaoireilla ja sillä on vaan 2x2 Terolut. Molemmilla myös adenomyoosi.

Haaveillen: lääkemäärä kuulostaa ihan hyvältä

Keltainenkukka92 ja Mariamimi: meille tuli tietoon jo ennen ku mies on ollu valmis lapsen hankintaan että tarvitaan lahjasiittiöt kun miehellä todettu tese leikkauksessaki 0 siittiötä geenivirheen takia. Mua itteäni asias ahdisti eniten se että jos mies ei koskaan hyväksy asiaa ja joudun miettimään miehen ja lapsettomuuden välillä. Miehellä meni pari vuotta asian hyväksymises ja täysin se ehkä hyväksy asian vasta tossa neljännen ja viimeisen inseminaation jälkeen kun näki jo miehenki ilmeestä pettymyksen negatestiin.
Noista lahjasoluryhmistä niin ite liityin sen jälkeen ku tieto tuli niin simpukan helminauhaan facebookis enkä sitä oikeen omaksi paikaksi oo kokenu. Toki siihenki vaikuttaa varmasti paljo se että suurin osa sielä kirjottavista on lahjamunasoluhoidois. Ainut tieto mitä ite sieltä saa on ylläpitäjien päivitykset.