Hei, pahoittelut olen ollut poissa keskustelusta, olen kyllä aina välillä seuraillut.
@haaveillen aivan upea saalis, 7 munasolua!

nyt toivotaan runsasta hedelmöittymistä! Toi taitaa olla aika hyvä ja optimaalinen määrä soluja määrä-laatusuhteelta? Esim mulla kerättiin aikanaan punktiossa 20 solua, joista lopulta tuli 8 alkiota. Eli yli 50% oli katoa. Tuollainen 20 kypsää ei siis ollut mulla enää positiivisen iso määrä.
Ja enpä ole minäkään kuullut, että Terolutia käytettäisiin tuohon tarkoitukseen. Mutta uskon, että tietävät mitä tekevät! Sen hassun jutun olen joskus lukenut, että Cyclogest ja vastaavat pimperopallerot voi periaatteessa ottaa myös suun kautta nieltynä. Ihme touhua
@pienitoiveemme tehdäänkö sulle siis OI+letrot ja siihen alkionsiirto? OI:han voi toimia luomuyrittämisenkin tukena.
@Keltainenkukka92 oon tosi pahoillani pienestä follien määrästä. Ja voimia ajatuksiin lahjasoluprosessin pohtimisen kanssa. Se on varmasti tohon sun ikäkysymykseen liittyen aika isokin identiteettikriisi. Onko sulla muuta keskustelu/terapiakontaktia kuin lahjasoluneuvonta (jos siihen päädytte)?
Oma napa ei nyt ole hoitojen suhteen kauheasti edistynyt. Vuotoa ei tullut pelkillä keltarauhashormoneilla (mulla siis puuttuu vuodot ja ovulaatiot luomuna). Siihen lisättiin estradot laastarit, jotka lehautti mun aurallisen migreenin tosi pahaksi. Tästä lapsettomuuslääkäri oli tosi huolissaan (erityisesti koska laastarina estrogeeni pitäis olla hyvin siedetty...) ja laittoi mut neurologille ja aivojen kuvaukseen. Mulla on useita riskitekijöitä aivoveritulpalle ja tämä migreenien provosoituminen ei ole hyvä siihen syssyyn. Lääkärin mielestä siis estrogeenia ei voi jatkaa, ennen kuin migreeni on hallinnassa. Ja tämä sitten taas viivyttää alkionsiirtoa vähintään toukokuulle, voi huoh. Ärsyttää ihan sikana. No terveys edellä toki, mutta alkoihan se jännittää, kun mun toisella vanhemmalla on ollut aivoissa aika isojakin ongelmia, joiden periytyvyydestä ei ole mitään tietoa.
Pahoittelut jos jäi jonkun asia kommentoimatta, mun on kaiken lisäksi vaikea hahmottaa pelkkien nimimerkkien perusteella kuka sanoi mitä, kun ei ole edes profiilikuvaa tällä palstalla

joku lukihäiriön osa-alue ehkä tämä.
t. MyMa