Voi ei, oon tosi pahoillaniIhana @Mariamimi ! Onneksi olkoon.
Mulle kävi huonommin. Keskeytetään hoito, oli yksi hyvänkokoinen ja yksi minifolli. Ei mitään muuta. 0+2. Eli ei mitään järkeä lähteä punktioon.

Voi ei, oon tosi pahoillaniIhana @Mariamimi ! Onneksi olkoon.
Mulle kävi huonommin. Keskeytetään hoito, oli yksi hyvänkokoinen ja yksi minifolli. Ei mitään muuta. 0+2. Eli ei mitään järkeä lähteä punktioon.
Voi ei, oon tosi pahoillani Oliko lääkärillä mitään ajatusta mitä vois kokeilla toisin?
Toivotaan pitkällä kaavalla parempia tuloksia (tai plussaa jo ennen sitä!)P
Ovitrelle tähän kiertoon ja luomuyritys. Seuraavaksi pitkä kaava mutta odotukset hyvin matalat. Pakko kuitenkin kokeilla niin ei tarvitse jossitella.
Onpa kurja kuulla että noin huonosti meni :-( Kannattaa varmaan siitä ”mini-ivf:stä”/Clomiphene-stimulaatiostakin kysellä olisko ihan varteenotettava vaihtoehto kun on helppo kokeillakin. Voimia, ymmärrän hyvin nuo fiilikset ettei mikään kiinnosta :-(Kiitos sympatiasta. On kyllä sellainen olo että matto jälleen kerran vedetty alta ja ihan kaikki tuntuu aivan turhalta. Pitääkö muka käydä kaupassa, pestä pyykkiä, muista onnitella synttärisankariystävää. Sellainen zombie olo.
Tottakai eka IVF kokeilu mutta menopur jo maksimiannos ja toinen munasarja aivan dead, ei minkäänlaista toimintaa niin eihän tää hyvältä vaikuta.
Onneksi teillä muilla menee paremmin, antaa edes vähän toivoa. Oon aidosti iloinen teidän puolesta
Aloitan synarelan jo parin viikon päästä ja uusi yritys heti ensi kierto. Tai ainakin ultra kun uusi kierto on alkanut, olettaisin että suunnitellaan sen mukaan miltä näyttää (mitä näkee kp5 kun synarela ollut käytössä pari viikkoa? Folleja?). Oon henkisesti valmistautunut kokeilemaan vielä pitkää kaavaa ja mini-IVF ennen lahjasoluja. Ja ehkä jopa kokeilla punktiota edes sen yhden kerran jopa 1-2 solulla jos ei saada sen enempää aikaiseksi.Onpa kurja kuulla että noin huonosti meni :-( Kannattaa varmaan siitä ”mini-ivf:stä”/Clomiphene-stimulaatiostakin kysellä olisko ihan varteenotettava vaihtoehto kun on helppo kokeillakin. Voimia, ymmärrän hyvin nuo fiilikset ettei mikään kiinnosta :-(
Karhurouvanen
Eli pitkässä kaavassa aloitat kp19 synarelan, joka alkaa lamata aivolisäkkeen munasarjoihin kohdistuvaa vaikutusta ja laittaa ne lepotilaan. kp5 on se 0-ultra, jossa katsotaan onko munasarjat menneet lepotilaan ja tarkistetaan että limakalvo on ohut, ja jos kaikki on noinkuin pitää, niin usein jo samana iltana voi aloittaa stimulaatiopiikittelyt. Mulla nuo samat ajankohdat oli synarelan aloitus kp21, ja 0-ultra oli kp4 ja samana iltana alotettiin stimulaatio. Itse sain tiedon käytettävästä lääkkeestä ja reseptin vasta ultrapäivänä ja hain ne samantien apteekista, onneksi ei ollut loppunutNo voihan kökkö, mun pitkä viesti ei ilmeisesti tullut perille.
Aivan uskomatonta, miten voi mennä noin Karhurouvanen!? Olen tosi pahoillani. Onneksi on sentään jatkosuunnitelma, kontrolli jne.
Pitkässä kaavassa piikittely alkaa ilmeisesti myöhemmin? En ole saanut muuta ohjeistusta kuin synarela tämän kierron kp 19 > ja ensi kierron kp 5 sitten kontrolliin. En edes tiedä meneekö menopur vaihtoon.
Yritän kuitenkin olla ajattelematta ensi kiertoa koska kontrolliin melkein kuukausi ja se tuntuu niin helvetin pitkältä ajalta kun tässä niin pitkään vain odottanut, odottanut ja odottanut. Helpompi keskittyä tähän "luomu"kiertoon, josko ovitrelle+cykolgest tekis tehtävänsä, olihan siellä yksi hyvänkokoinen folli...
Eli menopur/gonal f/vastaava alkaa vasta kp 5, milloin voisi olettaa että mahdollinen poiminta sitten on? Eikö koko kierto sitten veny kovin pitkäksi?Eli pitkässä kaavassa aloitat kp19 synarelan, joka alkaa lamata aivolisäkkeen munasarjoihin kohdistuvaa vaikutusta ja laittaa ne lepotilaan. kp5 on se 0-ultra, jossa katsotaan onko munasarjat menneet lepotilaan ja tarkistetaan että limakalvo on ohut, ja jos kaikki on noinkuin pitää, niin usein jo samana iltana voi aloittaa stimulaatiopiikittelyt. Mulla nuo samat ajankohdat oli synarelan aloitus kp21, ja 0-ultra oli kp4 ja samana iltana alotettiin stimulaatio. Itse sain tiedon käytettävästä lääkkeestä ja reseptin vasta ultrapäivänä ja hain ne samantien apteekista, onneksi ei ollut loppunut
Niin paljon voimia kaikkeen odotteluun ja ajatusten kanssa muutenkin
Stimulaation pituus on suunnilleen sama lyhyessä ja pitkässäEli menopur/gonal f/vastaava alkaa vasta kp 5, milloin voisi olettaa että mahdollinen poiminta sitten on? Eikö koko kierto sitten veny kovin pitkäksi?
Missä vaiheessa sulla on eka kontrolliultra @haaveillen ?