Hyvää alkanutta viikkoa naiset ja masut ja vauvat!!
Voi mitenkähän sitä muistaisi kommentoida kaikkea. On tullut lueskeltua mutta kirjoittaminen taas jäänyt. Ohjelmaa ollut sen verran viikonloppuna. Älkää pahastuko kun en muista kaikkia!
Ihana kuva ja poika
Napsis! Onnea vielä hurjasti! Niin on täydellinen pakkaus!
Mäkin olen miettinyt, että minkäkokoista vaatetta pitäis olla. Kun meille ei ole oikein mitään kokoarviota. Olen nyt ostanut muutamat 50 cm, että on edes jotain jos sattuu olemaan pienemmän puoleinen.
Ja Onnea hurjasti myös
Taikapavulle :flower:
Omaa napaa sen verran että kävin viime torstaina neuvolassa ja kaikki ok mitä katsottiin.
JA TH oli sitä mieltä että Elvis oli ainakin silloin pää alaspäin! WAU. Ekaa kertaa siis neuvolakorttiin tuli merkintä RT
Vapun jälkeen on neuvolalääkäri, joka sitten tietty vielä katsoo miten päin on siloin JA nyt th sanoi, että seuraavalla normineuvolakerralla hän voi katsoa vielä ultralla miten päin on! Mutta ei siten katso mitään mittoja tms. Olin vähän että TÄ? Koska aikaisemmin kun olen kysellyt neuvolassa ultran perään niin on sanottu, että juu ei meillä täällä tehdä niitä, että ainoostaan jos joku lääkräri on joskus täällä joka voi katsoa jos jotain erityistä tarvetta. Noh mutta ultra kuitenkin on ja sen verran noi neuvolan th:kit voi sitten katsoa, että voivat tarkistaa vielä tarjonnan! Ihan kiva se kyllä on
Eipä tästä tiedä vaikka olis vielä kääntynyt takas. En taida itse osata erottaa onko se pää vai peppu mikä tuossä ylhäällä tuntuu.
Ja 4 työpäivää, sitten alkaa äippäloma! Jahuu! Torstaina vien toimistolle koneen yms. ja sitten se alkaa
Muuten kävin lauantaina Jumbossa ja siellä Figura-shopissa oli loppuunmyynti - 60 %
Ostin kahdet samanmalliset, eri väriset imetysliivit. Ei niillä tainnut olla kuin yhtä mallia, mutta ostin nyt että on edes jotkut, kun halvalla sai. Nämä kahdet siis maksoivat 44 euroa!
Mutta nyt hommiin, vielä viimeiset päivät on rutistettava!
Ihanaa viikkoa!!
T.Ripe ja Elvis 34+0 POKS :heart:
(olikos tämä 34 viikko joku virstanpylväs kans?)