Lapsettomilla ei ole mitään arvoa! Nautin, kun saan tuoda äitiyttäni esille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huvittavaa, kun mieheni veljen avovaimo esittää muka onnellista ihmistä, kun opiskelee "unelmiensa ammattia" mutta ei todellakaan tiedä onnellisuudesta mitään koska niillä ei oo lapsia! Oikeesti tekis mieli nauraa päin naamaa sille aina kun nähdään, että luuletko tosiaan tietäväs elämästä yhtään mitään! Musta on ihanaa, kun oon saanu äitiyden myötä miehen suvun arvostuksen ja koen nyt olevani kokonainen, lapseni kerää ihasteluja ja jopa anoppi halveksuu tuota toista miniäänsä, jolla ei lapsia ole vaan opiskelut etusijalla!

Tosin, ei sillä, en haluaiskaan ketään serkkua meidän muksulle (ainakaan miehen puolelta), sillä on oikeestaan aika fantastista, että huomio on nyt vain meissä ja meidän pojassa! Mä nautin siitä ihan hirveesti, ja tunnen vahingoniloa tota miehen veljen avokkia kohtaan - se jää kaikesta tästä paitsi: suvun huomiosta, anopin rakkaudesta ja ystävyydestä jne.

Tää on varmaan joistakin julmaa, mutta pakko vain purkaa näitä fiiliksiä johonkin kun ei näistä voi sentään ääneen puhua.

tyhmä provo. olet kateellinen paska, lapseton katkera mätämuna.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinni jäit:
Huvittavaa, kun mieheni veljen avovaimo esittää muka onnellista ihmistä, kun opiskelee "unelmiensa ammattia" mutta ei todellakaan tiedä onnellisuudesta mitään koska niillä ei oo lapsia! Oikeesti tekis mieli nauraa päin naamaa sille aina kun nähdään, että luuletko tosiaan tietäväs elämästä yhtään mitään! Musta on ihanaa, kun oon saanu äitiyden myötä miehen suvun arvostuksen ja koen nyt olevani kokonainen, lapseni kerää ihasteluja ja jopa anoppi halveksuu tuota toista miniäänsä, jolla ei lapsia ole vaan opiskelut etusijalla!

Tosin, ei sillä, en haluaiskaan ketään serkkua meidän muksulle (ainakaan miehen puolelta), sillä on oikeestaan aika fantastista, että huomio on nyt vain meissä ja meidän pojassa! Mä nautin siitä ihan hirveesti, ja tunnen vahingoniloa tota miehen veljen avokkia kohtaan - se jää kaikesta tästä paitsi: suvun huomiosta, anopin rakkaudesta ja ystävyydestä jne.

Tää on varmaan joistakin julmaa, mutta pakko vain purkaa näitä fiiliksiä johonkin kun ei näistä voi sentään ääneen puhua.

Lapseton?

:o Sä oot ilkee :/ :headwall:

Jos mä olisin tota mieltä ihmisistä kellä ei ole lapsia niin en kyllä kehtais sitä sanoa ja viä samaan syssyyn mainostaa sitä että itse on äiti...ei kovin fiksua käytöstä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:

Lapseton?

no tottakai ap on itse se lapseton. pitää itseään fiksuna ja räväkkänä, kateellisena seuraa kun toisen lapsi saa huomiota.

hyi helkkari. toivottavasti ei koskaan saa lapsia, kun on kakara itsekin.

Olet kyllä todella tyhmä :laugh: Ja aika säälittäväkin. Mutta hienoa, jos saat noin jumalaista tyydytystä muiden tyydyttämisestä =). Ihanaa, että pojusi tuo sinulle kaipaamasi hyväksynnän :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:

Lapseton?

no tottakai ap on itse se lapseton. pitää itseään fiksuna ja räväkkänä, kateellisena seuraa kun toisen lapsi saa huomiota.

hyi helkkari. toivottavasti ei koskaan saa lapsia, kun on kakara itsekin.

En nyt ymmärrä sun logiikkaasi, sillä musta vaikuttaa, että ap:llä on vain helvetin huono itsetunto, jota se lapsikaan ei ole parantanut. :( Sinänsä hyvä, että on kanavia purkaa sitä pahaa oloaan, mutta oikea osoite olisi jossain terapeutin luona.

Ja uskon, että ap on varmasti "hieman" kärjistänyt asioita saadakseen vain keskustelua aikaan. No, täytyy myöntää, että provolta vaikuttaa, mutta mistä sen voi tietää?

tottakai ap on itse se lapseton katkera pieru, opiskelija, jota kehuu fiksuksi ja rääväsuuksi.

ja toinen on muka tyhmempi.

oikeasti ap on itse niin tyhmä että mikähän paikka tuollaisen ihmisen hyväksynyt opiskelemaan?

katkera lapseton mätä

Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta totta vie nousen korkeammalle juuri sen vuoksi, että mulla on jotain mitä hänellä ei. Lapsi siis. Ja olen äärimmäisen otettu huomiosta, mitä saan siksi, että minulla on lapsi. Myönnän sen itsekin, etten välttämättä saisi tätä arvostusta ilman lasta eikä se ole mulle ongelma.

Niin oliko sulla lapsi vai näyttelykoira? ei kuulosta siltä että lasta aidosti rakastaisit vaan teit sen vaan hakeaksesi hyväksyntää ja saadaksesi jotain esiteltävää. jotain jonka vuoksi sut huomataan. eikö ole surullista että kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, sun persoonasta. käytät lasta hakeaksesi itsellesi huomiota. etkö todella tajua mitä muilla on mitä sinulta puuttuu; vahva itseluottamus ja vahva persoona jonka vuoksi heidät huomataan. oletko sinä mielestäsi mitään ilman lastasi?

Näin juuri. Naurettavaa höpinää "arvostuksesta" ja korkeammalle nousemisesta. Miten joku voi olla noin toope, että kuvittelee itsestään jotain yhden kakaran takia. Itsetunnon täytyy olla tosi nollilla... Ei ilmeisesti ole koulutusta tai ammattia, kun noin mitättömästä aiheesta jo tuntee "arvostuksen" kohoavan. :D

Ap kuulostaa ihan mun kaveriltani. :( En siis yhtään epäile, etteikö voisi olla tottakin. Meillä on kaveripiirissä muutama lapseton ihminen, ja voi hyvä jumala sitä ap:n kaltaisen kaverini käytöstä - myös tuo anopin lellikki osio kuulostaa niiiiin tutulta. Et kai ap ole täältä Turun suunnalta?

Alkuperäinen kirjoittaja hip:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta totta vie nousen korkeammalle juuri sen vuoksi, että mulla on jotain mitä hänellä ei. Lapsi siis. Ja olen äärimmäisen otettu huomiosta, mitä saan siksi, että minulla on lapsi. Myönnän sen itsekin, etten välttämättä saisi tätä arvostusta ilman lasta eikä se ole mulle ongelma.

Niin oliko sulla lapsi vai näyttelykoira? ei kuulosta siltä että lasta aidosti rakastaisit vaan teit sen vaan hakeaksesi hyväksyntää ja saadaksesi jotain esiteltävää. jotain jonka vuoksi sut huomataan. eikö ole surullista että kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, sun persoonasta. käytät lasta hakeaksesi itsellesi huomiota. etkö todella tajua mitä muilla on mitä sinulta puuttuu; vahva itseluottamus ja vahva persoona jonka vuoksi heidät huomataan. oletko sinä mielestäsi mitään ilman lastasi?

Näin juuri. Naurettavaa höpinää "arvostuksesta" ja korkeammalle nousemisesta. Miten joku voi olla noin toope, että kuvittelee itsestään jotain yhden kakaran takia. Itsetunnon täytyy olla tosi nollilla... Ei ilmeisesti ole koulutusta tai ammattia, kun noin mitättömästä aiheesta jo tuntee "arvostuksen" kohoavan. :D

Ap oli juuri aloittanut opiskelut ammattikorkeakoulussa käsittääkseni. Huono itsetunto lienee johtuvan jostain ihan muista syistä siis kuin koulutuksen puutteesta. Minkähän ikäinen hänen lapsensa on?

tottakai ap on itse se lapseton katkera pieru, opiskelija, jota kehuu fiksuksi ja rääväsuuksi.

ja toinen on muka tyhmempi.

oikeasti ap on itse niin tyhmä että mikähän paikka tuollaisen ihmisen hyväksynyt opiskelemaan?

katkera lapseton mätä

WTF?!! :o Huh huh, kukahan täällä nyt onkaan päästään seonnut tai tyhmä tai rääväsuu tai mätä?

Alkuperäinen kirjoittaja LOPETTAKAA JO:

minä taas ihmettelen miten kukaan voi pitää tätä muuna kuin lapsettoman katkeran paskan säälittävän otuksen aivotyönä.

etpä itsekään kovin paljon ap:ta fiksummalta kuulosta. ennemmin sinä kuulostat katkeralta lapsettomalta kuin ap.. ihme kielenkäyttöä..

Samaa mieltä! Kukahan siis olikaan se katkera ja lapseton ihminen, jolla on tarve tulla viljelemään tuollaista kieltä tänne... Ap sentään puhui fiksusti, vaikkakaan en hyväksy sen kaltaista ajatusmaailmaa -> toisaalta ymmärrän, että huono itsetunto ja kateus tekevät tepposia, ja esittäminen alkaa väsyttää.

Yhteistyössä