lapset tiputtivat maljakon

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuulia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuulia"

Vieras
Harmittaa - lapset tiputtivat leikin keskellä anopilta saadun pentikin maljakon ja nyt en tiedä kerronko (nolottaa, harmittaa..) vai ostanko tilalle uuden (on tarvetta). Sain lahjaksi, oli selvästi nähnyt vaivaa löytääkseen mieluisan. Omaa syytäkin kun jätin huonoon paikkaan. Mitä tekisit?
 
Niin ehkä teen liian ison asian. Oli vaan eka kalliimpi ja selkeesti mietitty lahja, tiesi minkä haluan ja sitten muutaman viikon kuluttua on jo rikki omaa huolimattomuuttanikin. :-)
 
[QUOTE="vieras";28942929]jos oli tosi kallis ja kotivakuutuksessa pieni omavastuu, niin useimmat kotivakuutukset korvaa lasten rikkomat. meillä esim. antiikkisen kattolampun korvasi.[/QUOTE]

Pentikin maljakosta...
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä