Lapset sairastaa ja mies ei jäisi millään töistä pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä olen yleensä se, joka joutuu jäämään kipeiden lasten kanssa kotiin. Nyt mies on kerrankin jäänyt ja koko viikon olen kuunnellut kauheaa rutinaa ja tiuskimista.

Miehen työ on niiiin tärkeää ja hänellä on niiin kova kiire töissä, ettei hän voi olla pois. Ilmeisesti mun työ on ihan arvotonta ja mä voin olla pois miten paljon vaan. Mä en kohta enää kehtaa soittaa pomolle, et olen taas pois.

Mulla on ihan sama homma. meillä on miehen kanssa sama palkka mutta jotenkin hän kokee että se olen aina minä joka jää sairaiden kanssa kotiin, joskus kun mun on ollut pakko lähteä jos töissä on ollut kamala sutina ja esim sairaslomalaisia, niin huh..

Monessa työpaikassa ei makseta enään palkkaa.. jos ei vuoroin ole molemmat hoitamassa kipeetä lasta.. itselläni on näin käynyt, tietty riippuu työnantajastakin.. mut velvollisuus on molemmilla =)

Meillä mies jää aina, koska sanoi, että minun työ on sellaista, että siihen pitää hankkia sijainen (sairaanhoitaja )
Mies pystyy tekemään töitä kotona, joten hänen helpompi jäädä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei meillä mies pidä työtään lapsiaan tärkeämpänä.

Meillä ilmeisesti pitää :( Tai ainakin omaa työtään huomttavasti tärkeämpänä kuin minun työtäni. Nytkin olen joutunut kuuntelemaan valitusta siitä, et mies on joutunut olemaan poissa. Ihan paha mieli tälläkin hetkellä, kun mies ei arvosta mun työtä yhtään.

Yhteistyössä