"Lapset räjäyttävät pommeja Ruotsissa: ”Alle 15-vuotiaiden rikollisten määrä kasvanut dramaattisesti”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Rikollisjengien johtajat viettävät laatuaikaa ulkomailla ja ohjaavat sieltä jengisotaa Ruotsissa. Pommi-iskujen tekijöiksi houkutellaan alle 15-vuotiaita, usein laitoslapsia, jotka eivät joudu teoistaan rikosoikeudelliseen vastuuseen. Halukkaita räjäyttäjiä löytyy jonoksi asti."

Mikä ruotsalaisia lapsia oikein vaivaa?

Aapee on palstan ankeuttajakingi, joka haluaa masentaa ja pelotella palstan lukijoita.
Olen jo aiemmin ottanut tällä palstalla kantaa Ruotsia vaivaavaan katujengi-ilmiöön.
Ruotsin hallitus tkee minkä voi. Turha Suomesta asti on lähteä randomina nettilätisijänä neuvomaan asioita, joista ei ymmärrä mitään.
Maailmassa on paljon ilmiöitä, joiden juurisyyt jäävät hämärään.
Heräsin toissapäivänä uneen, jossa keskustelin tyttäreni kanssa. Hän sanoi pohtineensa miksi aina sairastun flunssaan tai johonkin muuhun tulehdukseen, kun olen matkalla. Vastasin, että ehkä syy on psyykkinen.
NUorten häiriökäyttäytymiseen aina tarjotaan lääkkeeksi reipasta liikuntaa erilaisissa harrastuksissa. Elin lapsuuteni maaseudulla, ja siellä sai hyötyliikuntaa olan takaa. Kouluun kävelimme tulipalopakkasella kävelleen tai hiihtäen.
Ei olisi tullut mieleenkään lisätä liikuntaa jossakin harrastuksessa. Toki olisin mielelläni luistellut järven jäällä, jos olisin saanut rahaa luistimiin. Lukioaikaan luistelin kahta numeroa liian suurilla luistimilla.
Olen kerran ollut uudenvuoden ilotulitusta katsomassa Senaatintorilla. Vieressäni räjähti Kiinanpommi. Osaan siis kuvitella miltä kaduilla paukuttelu tumtuu, kun pommi osuu kohdalle.
Ukrainassa räjähtää kerrostaloja, eikä ne uutiset enää paljon hetkauta.
Putin ei etsintäkuulutettuna uskalla lopettaa sotaa. Tuskin Trumpin tuuliviiripuheet häneen purevat. Kaksi sekopääjäbää vastakkain, ja maailma tutisee pelosta. Vain minua ei pelota eikä hirvitä yhtään mikään.
Laitoin maikkarin Kauniit ja rohkeat jakson puolivälistä tauolle, ja tulin vilkaisemaan mistä aiheistä tällä palstalla jutellaan. Sarjassa Hope sai potkit Steffilta Finnin vikittelyn takia. Tietääkseni Amerikassa ei oletyöttömyyttä. kyllä Hope löytää uuden työn. Sarja on hyvää kielitaidon ylläpitoa. Opin, että blow up on suomeksi pimahtamista.
Ota ap. elämäsi hieman löysemmin rantein. Rakastan Ruotsia, ruotsin kieltä ja kulttuuria. Et saa minua tutisemaan ja tärisemään pelosta jutuillasi, kun taas joskus astun Arlandan kiiltävälle ja puhtaalle lattialle. Olen satavarma, että lattiat ja vessat ovat siivonneet tihutöiden tekijöiden vanhemmat.
Menin viime reissulla lentokentän vessaan, ja naissiivooja sanoi hyvällä ruotsilla, että hänen siivous on siinä kopissa kesken.
Samoin on puheenaiheiden laita. Aina voi vaihtaa puheenaihetta. Ei pidä myöskään istua vessassa kuulokkeet korvillaan kuten stand-up-koomikko Pirjo Heikkilä Yle Areena sketsissään.
Jatkan Boldiksen katsomista, ja otan sitten toisen kupin kahvia Prisman vaslean hapanjuurileivän kera. Elämä on laifii. Uskokaa tai älkää. Ruotsi on taas normaali kuin Normal-kaupan mainokset, kun ilmestyn sinne lentolaukkuineni.
Toivottavasti tyttäreni taloyhtiön vierashuone on silloin vapaa. Viihdyn siinä paremmin kuin hotellissa. Kerran yövyin hotellissa, jossa oli aiemmin tapahtunut murha. Sain tietää asiasta matkan jälkeen, kun selasin ruotsalaista sanomalehteä.
Oletko nyt tyytyväisempi ap., kun pääset toteamaan, että mitäs minä kirjoitin.
Maailma on vaarallinen paikka, ja koti on niistä vaarallisin.

Aapee on palstan ankeuttajakingi, joka haluaa masentaa ja pelotella palstan lukijoita.
Olen jo aiemmin ottanut tällä palstalla kantaa Ruotsia vaivaavaan katujengi-ilmiöön.
Ruotsin hallitus tekee sen minkä voi. Turha Suomesta asti on lähteä randomina nettilätisijänä neuvomaan asioita, joista ei ymmärrä mitään.
Heräsin toissapäivänä uneen, jossa keskustelin tyttäreni kanssa. Hän sanoi pohtineensa miksi aina sairastun flunssaan tai johonkin muuhun tulehdukseen, kun olen matkalla. Vastasin, että ehkä syy on psyykkinen.
NUorten häiriökäyttäytymiseen aina tarjotaan lääkkeeksi reipasta liikuntaa erilaisissa harrastuksissa. Elin lapsuuteni maaseudulla, ja siellä sain hyötyliikuntaa olan takaa. Kouluun kävelimme tulipalopakkasilla kävelleen tai hiihtäen.
Ei olisi tullut mieleenkään lisätä liikuntaa jossakin harrastuksessa. Toki olisin mielelläni luistellut järven jäällä, jos olisin saanut rahaa luistimiin. Lukioaikaan luistelin kahta numeroa liian suurilla luistimilla.
Olen kerran ollut uudenvuoden ilotulitusta katsomassa Senaatintorilla. Vieressäni räjähti Kiinanpommi. Osaan siis kuvitella miltä kaduilla paukuttelu tuntuu, kun pommi osuu kohdalle.
Putin ei etsintäkuulutettuna uskalla lopettaa sotaa. Tuskin Trumpin tuuliviiripuheet häneen purevat. Kaksi sekopääjäbää vastakkain, ja maailma tutisee pelosta. Minua ei pelota eikä hirvitä yhtään mikään.
Laitoin maikkarin Kauniit ja rohkeat-jakson puolivälistä tauolle, ja tulin vilkaisemaan mistä aiheistä tällä palstalla jutellaan. Sarjassa Hope sai potkut Steffiltä Finnin vikittelyn takia. Tietääkseni Amerikassa on täystyöllisyys. Kyllä Hope löytää uuden työn. Sarja on hyvää kielitaidon ylläpitoa. Opin, että blow up on suomeksi pimahtamista.
Ota ap. elämäsi hieman löysemmin rantein. Rakastan Ruotsia, ruotsin kieltä ja kulttuuria. Et saa minua tutisemaan ja tärisemään pelosta jutuillasi. Kun taas joskus astun Arlandan kiiltävälle ja puhtaalle lattialle, oletan, että lattiat ja vessat ovat ehkä siivonneet tihutöiden tekijöiden vanhemmat.
Menin viime reissulla lentokentän vessaan, ja naissiivooja sanoi hyvällä ruotsilla, että hänen siivous on siinä kopissa kesken.
Samoin on puheenaiheiden laita. Aina voi vaihtaa puheenaihetta. Ei pidä myöskään istua vessassa kuulokkeet korvillaan kuten stand-up-koomikko Pirjo Heikkilä Yle Areena sketsissään.
Jatkan Boldiksen katsomista, ja otan sitten toisen kupin kahvia Prisman vaalean hapanjuurileivän kera. Elämä on laifii. Uskokaa tai älkää. Ruotsi on taas normaali kuin Normal-kaupan mainokset, kun ilmestyn sinne lentolaukkuineni.
Toivottavasti tyttäreni taloyhtiön vierashuone on silloin vapaa. Viihdyn siinä paremmin kuin hotellissa. Kerran yövyin hotellissa, jossa oli aiemmin tapahtunut murha. Sain tietää asiasta matkan jälkeen, kun selasin ruotsalaista sanomalehteä.
Maailma on vaarallinen paikka, ja koti on niistä vaarallisin. (korjauksia)

Ruotsin hallitus tkee minkä voi. Turha Suomesta asti on lähteä randomina nettilätisijänä neuvomaan asioita, joista ei ymmärrä mitään.
NUorten häiriökäyttäytymiseen aina tarjotaan lääkkeeksi reipasta liikuntaa erilaisissa harrastuksissa. Elin lapsuuteni maaseudulla, ja siellä sai hyötyliikuntaa olan takaa. Kouluun kävelimme tulipalopakkasella kävelleen tai hiihtäen.
Olen kerran ollut uudenvuoden ilotulitusta katsomassa Senaatintorilla. Vieressäni räjähti Kiinanpommi. Osaan siis kuvitella miltä kaduilla paukuttelu tumtuu, kun pommi osuu kohdalle.
Putin ei etsintäkuulutettuna uskalla lopettaa sotaa. Tuskin Trumpin tuuliviiripuheet häneen purevat. Kaksi sekopääjäbää vastakkain, ja maailma tutisee pelosta. Vain minua ei pelota eikä hirvitä yhtään mikään.
Laitoin maikkarin Kauniit ja rohkeat jakson puolivälistä tauolle, ja tulin vilkaisemaan mistä aiheistä tällä palstalla jutellaan. Sarjassa Hope sai potkit Steffilta Finnin vikittelyn takia. Tietääkseni Amerikassa ei oletyöttömyyttä. kyllä Hope löytää uuden työn. Sarja on hyvää kielitaidon ylläpitoa. Opin, että blow up on suomeksi pimahtamista.
Ota ap. elämäsi hieman löysemmin rantein. Rakastan Ruotsia, ruotsin kieltä ja kulttuuria. Et saa minua tutisemaan ja tärisemään pelosta jutuillasi, kun taas joskus astun Arlandan kiiltävälle ja puhtaalle lattialle. Olen satavarma, että lattiat ja vessat ovat siivonneet tihutöiden tekijöiden vanhemmat.
Jatkan Boldiksen katsomista, ja otan sitten toisen kupin kahvia Prisman vaslean hapanjuurileivän kera. Elämä on laifii. Uskokaa tai älkää. Ruotsi on taas normaali kuin Normal-kaupan mainokset, kun ilmestyn sinne lentolaukkuineni.
Maailma on vaarallinen paikka, ja koti on niistä vaarallisin.
🙈🙉🙊

Jatkan asioiden spekulointia vaikka Ruotsin pääministeri sanoi, ettei pidä spekuloida sattuneella tragedialla.
Muistelen miltä minusta tuntui, kun lapseni tuli koulusta ja kauhisteli Kauhajoen koulutragediaa. Asia tuntui läheisemmältä sen vuoksi, että lasteni isoisä asui kyseisellä paikkakunnalla, ja vierailimme siellä melko usein.
Pääministeri sanoi, että maa on ottanut muiden maiden tilanteesta oppia, ja harjoitellut vastaavaa tilannetta. En spekuloi enempää eilistä ikävää uutista.
Luultavasti 35-vuotiaalla ampujalla oli vakavia mielenterveysongelmia.

Uusimmat

Yhteistyössä