Mikähän kriisi minulla on välillä tuntuu, että en tosiaa enää jaksa kuunella noita lapsiani. Käy päähän jo pelkkä niiden leikkiminen ja nauraminen. Taidan tarvita itse hoitoa... :headwall:
tää ei varmaankaan lohduta,mutta tappelu jatkuu täällä vielä 12 vuotiaanakin tuplilla... :/Alkuperäinen kirjoittaja kolmenäiti::/ Sama juttu täällä. 3,5 vuotiaat kaksostyttöni ovat uhma iässä ja nyt viime aikoina tapelleet keskenään jatkuvasti..aargh alkaa tällä mammalla olla "mehut" loppu :headwall:
Teillä samanikäinen tyttö, itsellä tosin poika, mutta hänellä pahin uhma jo mennyt. Joskus ihmetyttää, miten kiltin lapsen olen saanut En voi kyllä väittää, että meilläkään aina kaikki sujuis mallikkaasti, mutta pojaksi hän on rauhallinen ja tottelevainen tapaus. Meillä poika kävi vähän aikaa hoidossa vähän isommassa ryhmässä ja voin sanoa ettei ollut oikea paikka. Tuli todella rauhattomaksi myös kotona, koska hoitopäivät oli yhtä hulinaa. Nyt taas pph:ssa ja viihtyy huomattavasti paremmin. Toisenlaisen temperamentin omaavan lapsen kohdallahan voi olla ihan päinvastoin... jaksamisia!Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:Minulla menee hermot yhdenkin uhmaikäisen lapsen kanssa !! Miksi sen on joka asiasta melkein oltava eri mieltä, en tajua ja jos ei mene asiat kuten hän haluaa, hirveää huutoa ja itkua.. Miten kauan tuo uhmaikä kestää ?? Rauhoittuukohan yhtään, jos on päivät isommassa ryhmässä päiväkodissa, on ajateltu siirtää sinne pph:lta syksyllä. Sitten on eskari ja koulunaloitus, mutta siihen on vielä pari vuotta. ARGHH !! :headwall: