lapset on nyt viikon pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
lähtivät mummolaan, itkuhan se äidille tuli kun yksin jäi :(
nooh, kyllä tää tästä parissa päivässä ohi menee ja loppupeleissä tekee hyvää meille kaikille, alku on aina vaan niin hankalaa ku harvoin erossa ollaan.
poika jo sanoi ettei tule takaisin kotiin :o

Voi, nyt koitat nauttia tuosta viikosta niin paljon kuin ikinä pystyt!!! Ihan tosissaan...Mulla oli aina ongelma esikoisen kanssa (joka oli kuusi vuotta ainokainen) että en osannut nauttia niistä harvoista hetkistä kun hän oli hoidossa.

Nyt meillä on myös kakkonenkin ja tuntuu että lapsia ei saa enään silloin harvoinkaan hoitoon. No, esikoinen on ollut muutaman kerran, mutta me vanhemmat ei olla päästy nauttimaan kuitenkaan niillä kerroilla kakdenkeskisestä ajasta, kun on kuitenkin ollut tämä pikkuinen.

Nyt jälkeenpäin harmittelen, kun en ole osannut nauttia tarpeeksi niistä harvoista vapaista hetkistä. Nyt niin mielelläni välillä sellaisia ottaisin...

Eli nauti, nainen, nauti :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Teillä on ihana mummola, kun lapset voivat olla viikonkin. Toivottavasti mä pystyisin tohon samaan sit joskus, kun olen mummo. :D

asuvat kaukana niin ottavat nyt pidemmäksi aikaa.

Nauti vapaastasi ja rentoudu. ;) Ihana mummola tosissaan.....arvostan tollasia mummoja, jotka jaksaa ja viitsii olla lastenlastensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Teillä on ihana mummola, kun lapset voivat olla viikonkin. Toivottavasti mä pystyisin tohon samaan sit joskus, kun olen mummo. :D

asuvat kaukana niin ottavat nyt pidemmäksi aikaa.

Nauti vapaastasi ja rentoudu. ;) Ihana mummola tosissaan.....arvostan tollasia mummoja, jotka jaksaa ja viitsii olla lastenlastensa kanssa.

Olen kyllä todella KADE !! Minun äiti ei ole ottanu kertaakaan meidän kohta 2.v poikaa hoitoon. Ja anoppi hyvin harvoin.. Olen työssäkäyvä ja välillä olisi ihan kivaa olla mieheni kanssa viikonloppu vapaalla !!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
lähtivät mummolaan, itkuhan se äidille tuli kun yksin jäi :(
nooh, kyllä tää tästä parissa päivässä ohi menee ja loppupeleissä tekee hyvää meille kaikille, alku on aina vaan niin hankalaa ku harvoin erossa ollaan.
poika jo sanoi ettei tule takaisin kotiin :o

Minullakin on viikon vapaa ( alkoi lauantaina ) , tai siis arkisin töissä päivät mutta illat ja yöt ihan yksin. Mies on lasten kanssa Ylläksellä laskettelemassa, mulla ei ole talvilomaa...

Olen nauttinut rauhasta, saanut katsella telkkarista mitä haluan, jäänyt kaupungille töiden jälkeen, kiertänyt rauhassa kirpparilla....Elokuviin ja syömään ystävän kanssa pitäisi joku ilta vielä mennä.

Lauantaina kotiutuvat meidän sakki, siihen asti nautin!!!!! :D

Yhteistyössä