V
"vieras"
Vieras
Miksi AP vaihtoi tyttönimensä takaisin jos tämä asia on niin tärkeä? Jos ei olisi vaihtanut nimeä niin ei oisi mitään ongelmaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minua häiritsi kanssa kovin kun lapsillani oli sama sukunimi kuin exän uudella vaimolla tai oikeastaan eniten häiitsi se,että tämä uusi vaimo ja minun tyttäreni oli nimeltän täysinidenttiset toista nimeä myödenOlen sitten teinisti ajatteleva tai en, mutta silti se ei olekiva juttu.
Samaa mieltä...miksi et itse aikoinasi mennyt eksäsi kanssa naimisiin ja ottanut hänen nimeään ja pitänyt sen sitten eron jälkeen? Sitten olisitte kaikki yhtä suurta perhettä...!
Alkuperäinen kirjoittaja lapset äidin nimellä;24807959:Miksi ihmeessä lapsella pitää automaattisesti olla isän sukunimi??? Avoliittojen ja erojen aikana pidetään kiinni yhdestä keskiaikaisesta perinteestä. En ymmärrä. Meillä lapset on mun sukunimellä ja asia on periaatteellinen. Sitäpaitsi lain mukaan jos vanhemmat eivät pääse sopuun lapsen sukunimestä, lapsi saa äitinsä sukunimen. Meillä ei onneksi ole tarvinnut riidellä vaikka asia onkin miehelle kova pala.
En ymmärrä ajatusta, että nainen synnyttää lapset miehen sukuun. Kyllä meidän lapset ainakin kuuluu kummankin sukuun!
Vaikka paljon p..kaa on satanut tän nimiasian takia niskaan (miehen sukulaisilta) niin yhtään ei kaduta. Enkä ole kuullut lastenkaan kertaakaan valittavan, että heillä olisi "väärä" sukunimi. Ja jos ero tulisi niin ei tarvisi ainakaan murehtia nimiasian takia.
Avoliitosssa ihmisillä on yleensä se tyttönimi![]()