V
Vm69
Vieras
Kohta taas kesä ja lapset kirmaavat kesälomille, niin ja tietenkin ilman valvontaa.kuka näitä koululaisia on valvomassa päivisin mitä puuhailevat. Siinä kerkee päiväkännit ottaa ennen kun vanhemmat tulevat töistä. Usein kuulee vanhemmilta ettei se meidän pirkko mitään tee , kavereiden kanssa se yleensä on. Niinpä nii, kun ei tiedetä. Nykyisin eipä ole hankala sitä alkoholia saada jopa 11 vuotiaan. Muistaakaa vanhemmat että on ne lapset lapsia vielä sen 3 vuotta täyttettyäänki. Ja teinit ovat kuin 2- vuotiaita uudelleen, kun kaikkia pitää kokeilla, tupakka, alkoholi, ym.ym. Omasta puolesta voin sanoa ,sillä minä olin joskus aikoinani se heitteille jätetty teini, ja voin sanoa että alkoholia meni 14 vuotiaana todella paljon. Ainut selvä viikko oli se kun olin rippileirillä sinä kesänä. Ja arvatkaapa kuinka lyessä narussa meidän 13 vuotias kulkee, jäin pois töistä ja vahdin kuin haukka hänen touhujaan, on meillä vielä kaksi alkavaa teiniä tuossa pyörimässä, joten vahdittavaa on. Ja voin sanoa etta tarvetta on ollut, on jäänyt vanhempi jo kiinni tupakasta ja alkoholista, ja vielä sen verran etten käytä itse alkoholia ollenkaan enkä polta tupakkaa, joten ei se siitä ole kiinni mitä kotona tehdään. Itseasiassa kaikki lapsemme ovat kilpaurheilijoita, ettei siitäkään ole kiinni etteikö heillä olisi muuta puuhaa. Mutta villin luoteen ovat varmaan perineet geeneissä. Mutta vanhemmiten se kyllä laantuu.