Lapset haittaa seksielämää?

Elikkä meillä oli seksielämä täysin kuivahtanut moneksi vuodeksi, kunnes vuoden alusta päätin, että tahti muuttuu. Pidän seksistä ja haluan harrastaa sitä. Alkuun mieskin oli täysillä mukana hommassa, mutta nyt alkoi taas hyytymään. Kun kyselin, niin sanoi syyksi lapset. Kun ei voi harrastaa seksiä silloin kun haluttaisi (ok, totta). Niin ainoa vaihtoehto olisi saada lapset pois kotoa, jotta voisi sekstailla! Siis täh?!

Enpä usko että olemme ainoa lapsellinen pari, jotka on joutuneet sopimaan seksin harrastamisajoista. Tyyliin "illalla sitten kun lapset nukkuvat". Mutta kun se ei miehen mielestä ole kivaa. No eihän se ole, mutta eipä ole muutakaan vaihtoehtoa. Elikkä miehen mielestä on sitten parempi olla kokonaan ilman, kun on niin teennäistä sopia ajoista.

Mä en kestä! Pitääkö tässä nyt selibaatissa olla siihen asti, että lapset muuttavat pois kotoa? Elikkä pyöreesti sellaiset 13 vuotta vielä. Alkaa kyllä jo epäilyttää, että tässä on takana muutakin. Vai onko muita samoin ajattelevia miehiä?
 
meillä kans seksi olematonta ja mä kärsin ihan helvetisti! kerta vkoon ja aina vkl ku muuten ei muka jaksa :kieh: :headwall: ja kerta kuukauteen kun toi persekin tuppaa vuotamaan niin seksiä on sitte peräti 3 krt/kk... mun miestä ei seksi pahemmin kiinnosta ja on raivostuttavaa olla ns toisen armoilla ja et seksiä harrastetaan vaan sillon kun sitä haluttaa :| meillä 2 lasta ja ei saa eikä pidä olla este seksille. mun mielestä kuulostaa tekosyylle.
 
Meillä oli kanssa hieman hiljasempaa mutta nyt tahti muuttunut.
Tänäänkin muumi dvd pyörimään ja tyttö sitä katsomaan, äiti ja isä piipahtivat makkarissa. :whistle:
Tyttö tosin tuli myöhemmin käymään ja ihmetteli miksi äiti hyppii iskän sylissä. (oltiin tietenkin "hyvin piilossa" peiton alla. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
meillä 2 lasta ja ei saa eikä pidä olla este seksille. mun mielestä kuulostaa tekosyylle.
No hieman muakin ihmetyttää tämmöinen touhu! Mä touhuisin mieluusti pari-kolme kertaa viikossa, mutta kun miestä ei kiinnosta! Kun kysyin, onko vika mussa, vastasi että ei ole vaan molemmissa. Siis miten vika voi olla molemmissa jos mä haluan ja hän ei?!

Alan ymmärtää vieraissa kävijöitä. Onhan se nyt h**vetti, jos naimisissa ollessaan joutuu seksiä pyytämään jatkuvasti!

Ja olen ihan normaalipainoinen ja -näköinen nainen, enemmän tuo mies on lihonut tässä vuosien aikana, jos joku kohta ehdottaa syyksi mun rupsahtamista. Käyn salilla ja huolehdin kunnostani. En käsitä missä mättää. Kai sen voisi suoraan sanoa, jos ei kiinnosta enää. Voisin sitten vetää omat johtopäätökseni asiasta.
 
Onko alapääkin hoidettu kutoon. Mies ei ehkä vaan kehtaa sanoa,että on löysät paikat.
Meillä sanoi silloin aikoinaan ja suoraan sen sanoikin. Kerran se kirpasi ja nyt olen tehnyt asialle jotain ja paikat on kunnossa. Seksiä tosin ei ole,kun ukkoa ei huvita. Mutta onneksi tyydytän itseni,muuten en saisi sitäkään vähää. Päivittäin saan itsekseni ja mies tietää sen,eikä se sitä häiritse. Yhteistä seksiä meillä on satunnaisesti joskus usein ja joskus menee monta kuukautta ilman.Voisin sanoa,että ei meillä ole seksielämää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Onko alapääkin hoidettu kutoon. Mies ei ehkä vaan kehtaa sanoa,että on löysät paikat.
Kyllä on hoidettu kuntoon.

Siinäpä se onkin, mun mielestä ei pitäisi joutua itse tyydyttämään itseään, kun mieskin on. Tosin ei ole kauan tätä menoa, mua alkaa tympiä.
 
Mä en ainakaan alkaa odottaan että miestä sattuu haluttamaan, vaikka kuinka oltaisiin naimisissa. Sais odottaa sitä hamaan tappiin ja itse olisi vaan sitten oikein vittumainen ämmä. Mulle ei puute sovi yhtään. Parempi se on hoidella itsensä ja halunsa jos toinen ei siihen pysty. Olen yrittänyt olla joskus kokonaan ilman ja siitä ei hyvää seurannut. Tein vain hallaa siinä itselleni,parisuhteelle ja miehelle. Kyllä täytyy joskus itseänsäkin ajatella. Niin varmaan miehetkin tekevät ja tyydyttävät itseään vaikka eivät sitä sanoisikaan. Harva mies on kokonaan ilman kovinkaan pitkään.
 
Kyllä sitä pystyy harrastelemaan kaikkee kivaa, vaikka olisi muksut hereilläkin ;) Joskus kun ei vaan millään jaksa odottaa, niin lapsille muuta puuhaa siksi aikaa kun otetaan miehen kanssa pikaset ;)
 

Yhteistyössä