Lapset erillään 2000-luvun yhteiskunnasta :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Varailin tuossa aikaa yksityisen puolen hammaslääkäriin ja kerroin kysyttäessä lähihammaslääkärimme. "Katsotaas...tuota...hmm...nyt on niin, että yksikään lääkäri teidän asemallanne ei ota vastaan lapsia. Meillä on täällä keskustassa kaksi, jotka ottavat". :O Ei auttanut selitys siitä että lapsi on hyväkäytöksinen ja ollut aiemminkin hammaslääkärillä ilman ongelmia. Kun eivät ota vastaan, eivät ota. Ja nyt tuo lääkäri, jolle saimme ajan, on paitsi suosittu mutta myös hiton kallis...

Koulussa oli hammashoitola, mutta kävin vinojen hampaideni vuoksi hammaslääkärillä koulun ulkopuolellakin. En muista että koskaan olisi tullut tilannetta, jossa oltaisiin kieltäydytty ottamaan minua vastaan, vaikka olisi ollut sijainen/tuuraaja tms. :O Onko tosiaan niin, ettei lapsi enää ole automaattisesti "ihminen siinä missä muutkin"?? Kun kyse ei ollut pikkuvauvasta vaan melkein 5-vuotiaasta...

Niillä on oikeus valita asiakkaansa yksityisellä puolella. Enkä mä nyt sanoisi että lapset on erillään yhteiskunnasta jos joku hammaslääkäri ei ota vastaan. :D Mieluummin ainakin itse veisin sellaiselle joka osaa myös toimia lasten kanssa.

No kaikki lapset eivät suostu avaamaan kai suutansa. Meillä tytöt kyllä pieniä sotureita. se tehdään mikä on sovittu ja lupaukset pidetään. Mutta kaikk eivät.

Yhteistyössä