K
kaikki uutta
Vieras
Ei saatu lapsille paikkoja sisarusryhmästä, vaan aloittavat päiväkodin eri ryhmissä. Pienempi on 2 v ja isompi 4 v. Ryhmissä on eri ulko-ovet (ja eteiset), vaikkakin rakennus on sama.
Miten kannattaisi aamuisin toimia? Vienkö ensin isomman lapsen omaan ryhmään ja vasta sitten pienemmän, vai toisinpäin. Onko jollain kokemusta vastaavasta tilanteesta?
Miten kannattaisi aamuisin toimia? Vienkö ensin isomman lapsen omaan ryhmään ja vasta sitten pienemmän, vai toisinpäin. Onko jollain kokemusta vastaavasta tilanteesta?