Lapset ei suostu nukkumaan ja mä olen ihan loppu :(

14.07.2007
696
0
16
Itken täällä yksin... Lapset olleet ihan mahdottomia koko päivän, mies tuli aamulla kotiin, nukkui kahteen, lähti hoitamaan asioita ja sitten hän lähtikin taas töihin...

Mä olen ihan lopussa. Ihan niin lopussa :ashamed:

Voi ei, täällä samaa ilmassa, paitsi mies tajusi mun väsymyksen ja antoi vähän happea. Tosin vauva ei vieläkään suostu yöunille.. :headwall: Onkon sulla ketään joka tulis auttelemaan?

Soitin jo miehelle, mutta mitäpä hän töistä voi tehdä.
Eikä täällä ikävä kyllä ole ketään lähimaillakaan... Äitini 60 km päässä on lähin, joten eipä paljon lohduta.

Mies vaihtoi työpaikkaa viimekuussa ja mä en olis ikimaailmassa voinut kuvitella miten raskasta tää on. Mies tekee päivä (6-18)- ja yövuoroja (18-06) monta päivää putkeen ja sitten on pari vapaata, jotka herra on käyttänyt lähinnä sohvalla makaamiseen. Mulle on jäänyt ihan kaikki kotityöt, lapset, koirat jne. Ja itsekin pitäis vielä käydä töissä, tosin nyt olen saikulla uupumuksen takia.

Huoh :ashamed:

Minä olen huonoin ihminen antamaan neuoja.Meillä kun lapset käyvät nukkumaan joka ilta klo 20.00 kieppeillä ilman mitään hulinoita.Iltasatu, pusu ja hyvää yötä.... siinä se sitten on ja nukkumatti tulee äh.10min sisällä.
olen joskus miettinyt kun olen niin helpolla noiden lasten nukuttamisessa päässyt, niin meillä on aina samalla tavalla toistuvat rytmit ja kuviot.Illalla ei enää klo 18 jälkeen katsotatelkkua(lapset siis) ja silloinkin huomaa että ainakin tunti menee, että rauhoittuvat iltatoimiin. Ei enää riehumisleikkejä illalla.... en osaa sinua auttaa, mutta yritä jaksaa.Meillä kun nuo lapset sitten taas aikaisin aamulla ilostuttavat meitä. eli asioilla on puolensa ja puolensa

Mä menen itse nukkumaan. Kai noi tuosta joskus sammuu... :ashamed:

Huomenna taas pitkä päivä edessä muksujen kanssa, joten itse on pakko levätä. Saa nähdä miten karmeeta on huomenna, kun varmasti ovat väsyneitä... :headwall: :headwall: Tänäänkin oli jo siinä ja siinä, että pinna kesti iltaan asti :ashamed:

Täällä kans ollaan hermot tiukalla miehen kanssa. Esikoinen 7v nukahtaa aina heti, kun vain menee sänkyyn, mutta meidän 5v ja 2v vaan riekkuvat tuolla. Koko iltapäivä ja ilta ollut yhtä kitinää ja tappelua. Lapset on nyt päivähoidossa, mutta kesällä ollaan sitten koko perhe kotona 3kk. Kyllä vähän ahdistaa.

Tulisko he sun viereen nukkumaan?Meillä ainakin saman ikäinen poika kuin teijä nuorempi rauhoittuu viereen.Yleensä vaikka ois mimmosta hulinaa niin nukahtaa illalla vaikka nukkumaan meno venyiskin.Nytkin nukkuu meidän sängyssä.

:hug:
Meilläkään tuo kuopus ei vielä nuku... :headwall:
Ärsyttää, kun mun pitäis vielä siivota jonkin verran ja oisinpa leiponu vielä yhden piirakan, mutta eihän tuon riiviön kanssa pysty mitään tekemään. Unikin alkaa painaa, ku valvonu eilisaamusta lähtien...HUOH!

Luenpa tässä sit hyviä nukutus vinkkejä mitä sulle annetaan. :) :hug:
Mä tosin en arvaa viereen mennä ku nukahdan itekkin ja sit pian on huomenna kaikki hommat tekemättä kun synttärivieraat saapuu...

Hei

Voimia.

Mitä jos veisit sinun ja miehesi sänkyyn lapsien peitot ja menisit lasten kanssa nukkumaan. Jos he rauhoittuisivat kainaloon.
Laita varoiksi ennen kuin menette nukkumaan miehelle lppu eteiseen, että menee sohvalle nukkumaan kun tulee, ettei herätä lapsia ja laita miehelle peitto sinne ja tyyny.

Kokeile tätä keinoa jos muu ei auta. Tarvitset unta ja mies joutaa hyvin nukkumaan kerran sohvallakin.

Yhteistyössä