Lapset ei haluisi mennä isälleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meillä

Vieras
..Tämän nykyisen avokin takia. Avokki pilkkaa lapsia jos esim. hakevat pizzaa ja pizzan täytteistä ei löydy simpukoita, jalopenoa, sipulia tms. tän naisen mielestä "hienoja" täytteitä.

Kun menevät huvipuistoon pilkkaa siitä jos ei halua mennä johonkin laitteeseen.

Laivareissulla haukkui lapset kun hakivat buffetissa lasten pöydästä ranskalaisia, hävetti kuulemma istua samassa pöydässä.

Haukkuu tyttöä läskiksi vaikka hänen oma tyttärensä saman ikäinen/pituinen ja 25kg painavampi.

Ja paljon paljon muuta...

Olen isälle asiasta sanonut, ei osaa puuttua asiaan mutta ei oikein ymmärrä miksi ei lapset käy. No lapset laskevat kalenterista noin joka kuudes vkl ns. kohteliaisuusvisiitin jolloin sitten käyvät.

Osaavat onneksi jättää tän naisen omaan arvoonsa mutta eivät silti tietenkään halua tietentahtoen moitittavaksi. Ymmärrän kyllä, harmittaa kun isä ei tajua ja siksi jää yhteistä aikaa viettämättä.

Jos lasten isä haluaa lapsiaan nähdä niin hänen se pitää asialle jotain tehdä. Lapsen ei tartte mitään kohteliaisuus visiittejä käydä jos itsestä pahalta tuntuu se meneminen.
Kyllä se isä sit viimestään hoksaa ku oikeesti kuluu aikaa eikä lapsiaan näe..

tosi kurja tilanne kyllä..

Samaa mieltä piprane eman kanssa. Ei tarvi mennä jos noin huonosti pdetään. Jatkuva paha mieli niillä reissuilla ja haukkuminen käy lasten itsetunnon päälle. Nainen aivan selkeästi mustis miehestä. Sairaalloista aikaihmiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
..Tämän nykyisen avokin takia. Avokki pilkkaa lapsia jos esim. hakevat pizzaa ja pizzan täytteistä ei löydy simpukoita, jalopenoa, sipulia tms. tän naisen mielestä "hienoja" täytteitä.

Kun menevät huvipuistoon pilkkaa siitä jos ei halua mennä johonkin laitteeseen.

Laivareissulla haukkui lapset kun hakivat buffetissa lasten pöydästä ranskalaisia, hävetti kuulemma istua samassa pöydässä.

Haukkuu tyttöä läskiksi vaikka hänen oma tyttärensä saman ikäinen/pituinen ja 25kg painavampi.

Ja paljon paljon muuta...

Olen isälle asiasta sanonut, ei osaa puuttua asiaan mutta ei oikein ymmärrä miksi ei lapset käy. No lapset laskevat kalenterista noin joka kuudes vkl ns. kohteliaisuusvisiitin jolloin sitten käyvät.

Osaavat onneksi jättää tän naisen omaan arvoonsa mutta eivät silti tietenkään halua tietentahtoen moitittavaksi. Ymmärrän kyllä, harmittaa kun isä ei tajua ja siksi jää yhteistä aikaa viettämättä.

Isompien lasten kanssa täytyy viimeistään osata käyttäytyä ja pitää aidosti eli eivät halua mennä. Kurjaa että miehesi valinnut noin huonosti kumppaninsa, eikö ajattele lapsiaan.
Meillä on onneksi ollut 'ihan kiva äitipuoli' mutta silti tytär ainakaan murrosiässä halunnut mennä kuin kaverin kanssa. Onneksi sinne sai kaverinkin mukaan kuten meillekin aina ollut kaverit tervetulleita.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
meillä saa päättää 3v ja 4vkin menevätkö vai ei.
mä uskon että on aina syy miks ne kieltäytyy.

Saavatko lapsesi myös päättää pesevätkö he hampaansa? Tai syödäänkö karkkia vai oikeaa ruokaa?
Todella typerää jättää tuollainen päätös lapselle.
Jos minun lapseni saisi päättää, hän jäis mielummin kotiin yksin päiviksi kuin menis päivähoitoon, pitäsiköhön antaa? Kun sillähän on varmaan siihen joku syy..

Voisiko lapset ja isä viettää aikaa ihan keskenään, ilman tätä naista? Luultavasti lapset haluaisivat kuitenkin nähdä isäänsä, jos he keksisivät jotain kivaa puuhaa kolmestaan? Ainakin joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Voisiko lapset ja isä viettää aikaa ihan keskenään, ilman tätä naista? Luultavasti lapset haluaisivat kuitenkin nähdä isäänsä, jos he keksisivät jotain kivaa puuhaa kolmestaan? Ainakin joskus.

Ei voi,uusi muija ja sen muksut on aina paikalla vaikka lapset sanois mitä,siitä ei exä tingi.
Näin meillä,mun miesystävä sen sijaan viettää omien lastensa kanssa isäviikonloppuja ja lomia ihan vaan omien lastensa kanssa eikä mun tulis mieleenkään vetää siitä herneitä.Toki ovat myös meillä jos haluavat mutta aina lapsilta kysytään haluuko he tulla meille eli he päättävät ja se on minusta ihan oikein.Mun lasten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä heidän isälleen.

Yhteistyössä