lapsesi harrastus ja ikä?

• Viestiketjun aloittaja "mammi"
  • Ensimmäinen viesti
3-vuotias pelaa tennistä, ei treenaa mutta isä ottaa välillä mukaan kentille ja pallottelee pojan kanssa. Lapsi menee aina vapaasta tahdostaan ja haluaa varmaan pelata ollakseen "kuin isänsä".

Lisäksi harrastaa karatea, semmoista pikkulasten :) Ei itse ole ehdottanut harrastusta, mutta ollaan aina seuraamassa treenejä ja näyttää nauttivan lajista täysin rinnoin. Ratsastelee myös mamman kanssa pikkuponeilla, samaan tapaan kuin pelaa tennistä isänsä kanssa. Saa myös lopettaa milloin haluaa, mutta toisaalta vaadin, että lapsellani on (varsinkin myöhemmällä iällä) harrastus.

"nyyti"
8v poika kesällä uimakoulu,syksyllä liikkakerho,talvella luistelukerho
6v tyttö syksyllä ratsastusja liikkakerho,talvella luistelukerho
3v tyttö aloittaa srk:n päiväkerhon

Poika 14v. harrastaa kilpauintia, muuhun ei aika riitä, kun treenit on kaksi kertaa päivässä, poika 10v. harrastaa tennistä kolme kertaa viikossa, poika 8v. harrastaa jalkapalloa, vesipalloa ja tennistä. Kaikki tietysti ihan omasta tahdostaan ; olemme yrittäneet estellä noin montaa harrastusta, mutta itse välttämättä haluaa...

"wolt"
Poika 14v. harrastaa kilpauintia, muuhun ei aika riitä, kun treenit on kaksi kertaa päivässä, poika 10v. harrastaa tennistä kolme kertaa viikossa, poika 8v. harrastaa jalkapalloa, vesipalloa ja tennistä. Kaikki tietysti ihan omasta tahdostaan ; olemme yrittäneet estellä noin montaa harrastusta, mutta itse välttämättä haluaa...
täällä toinen tulevan kilpauimarin äet..
meillä tosin harkat 4krt viikossa :) ..onks noi 2krt päivässä joka päivä vai harvemmin?

[QUOTE="wolt";24677091]täällä toinen tulevan kilpauimarin äet..
meillä tosin harkat 4krt viikossa :) ..onks noi 2krt päivässä joka päivä vai harvemmin?[/QUOTE]

Joka arkipäivä aamulla ( klo. 7- 9 ) ja joka ilta ( klo. 18-20.30 ), viikonloppuisin on yleensä kilpailut. Ihmettelen, että poika jaksaa !

Joka arkipäivä aamulla ( klo. 7- 9 ) ja joka ilta ( klo. 18-20.30 ), viikonloppuisin on yleensä kilpailut. Ihmettelen, että poika jaksaa !
*hatun nosto*
Hurjalta se kuullostaa mut eipähän jää aikaa kaupungilla vetelehtimiseen. Mut jos jostain tykkää oikeen kovasti ni kyl sen eteen jaksaa (ette vissiin asu suomessa ku tollaset harjotteluajat? nimim. vuoden palsta tauolla)

Yhteistyössä