Lapsenteosta ja lasketusta ajasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gizmoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä joudun miettimään sopivan saanti ajan lisäksi sopivaa aikaa oksentaa neljä kuukautta putkeen :P kesällä se ei ole kivaa kun kuumuus pahentaa oloa, joten alkuraskaus olisi kiva viileillä keleillä. Tosin jouluna olisi hyvä olla ilman pahoinvointia jotta saa syötyä jouluruokia :D
toistaiseki alkupahoinvoinnit menneet loppukesään ja alkusyksyyn. Lapset syntyneet alkukeväästä ja loppukeväästä. Yhden syksyvauvan haluaisin myös, silloin voisin aloittaa oksentamisen heti joulun jälkeen ja näin ollen tiputtaa pyhänä tulleet kilos :D :D

Mä tähtäsin tokan raskauden tarkoituksella niin, että lapsi syntyi keväällä. Silloin ei menettänyt yhtään kesää :D Ei tarvinnut olla raskaana kesällä ja kun ajoissa keväällä synnytti, niin ehti päästä kuntoon niin, että sai nauttia seuraavasta kesästä täysillä.

Musta oli ihan kivaa olla kesällä raskaana, ei tarvinnut murehtia meneekö takki päälle kun sai kulkea vaan mekoissa ja topeissa :) Mut mulla olikin ihan hyvä olo koko ajan ja toisaalta LA oli vasta lokakuussa joten ilmat viileni ennen kuin oli ihan viimeisillään. Muksusta tuli sitten marraskuinen skorppari kuitenkin.

vauvan pukeminen talvella oli vähän ärsyttävää, mutta toisaalta loppuvuodesta syntynyt oli niin pieni, ettei se laittanut hanttiinkaan. Nyt on ollut kiva nauttia kesästä vähän isomman vauvan kanssa ja nurtsillekin on päässyt konttailemaan ym. Ja talvella osaakin sitten varmaan jo kävellä niin on helpompi ulkoilla kuin ryömivän vauvan kanssa...

Lapseni synty heinäkuun lopussa. Paljon vieraita oli synttäreillä. Itse olen syntynyt kesäkuun puolessa välissä. Paljon vieraita ollut synttäreillä. Minulle on aivan sama mihin aikaan vuodesta lapseni syntyy, en pyri ajoittamaan.
Kesällä on kiva viettää syntymäpäiviä. Mahtuu isompikin porukka koolle. On tässä vietelty parina viime kesänä mieheni ja minun sisarusten syntymäpäiviä. Kesäsynttärit ovat parhaat!

Jokapaikassa toitotetaan et alkuvuodesta syntyneet lapset menestyvät paremmin. Joten meillä muksut molemmat ajoitettu alkuvuoteen, vaikka jonkin aikaa sai odotella molemmisa raskauksissa. (tyttö synt. helmikuussa ja poika maaliskuussa)

Yhteistyössä