Lapsenlapsettomuuden suuri suru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän puhuttu aihe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ymmärrän tuskan, olis kyllä hirvee pettymys jos ei tulis yhtään lastenlasta
Olen ymmärtänyt aiemmista kirjoituksistasi, että naisen pitää aina säilyä 20-kesäisenä. Lasten teko vie voimia, ja se on pois miesten miellyttämisestä.
Eikö isoäitienkin pidä olla kuin eilen 20 v. synttäreitään viettänyt hepsankeikka?
Aikamoinen dilemma somemaailman vääristämässä maailmassa.
Hesarissa on tänään artikkeli tietokonepelistä, joka tunnistaa lasten ja nuorten ADHD:n.
Jos lähes kaikki nuoret potevat ADHDoireyhtymää, millaisia lapsenlapsia luulet saavasi?
Jos olisin nuori tällä järjenjuoksulla, menisin luostariin kuten nuorena ajattelin meneväni.

Olen ymmärtänyt aiemmista kirjoituksistasi, että naisen pitää aina säilyä 20-kesäisenä. Lasten teko vie voimia, ja se on pois miesten miellyttämisestä.
Eikö isoäitienkin pidä olla kuin eilen 20 v. synttäreitään viettänyt hepsankeikka?
Aikamoinen dilemma somemaailman vääristämässä maailmassa.
Hesarissa on tänään artikkeli tietokonepelistä, joka tunnistaa lasten ja nuorten ADHD:n.
Jos lähes kaikki nuoret potevat ADHDoireyhtymää, millaisia lapsenlapsia luulet saavasi?
Jos olisin nuori tällä järjenjuoksulla, menisin luostariin kuten nuorena ajattelin meneväni.

Tämä on niin totta. Eikös raskaus pasko naisten kroppaa siihen kuntoon, ettei niitä lapsia palstan Sedät toivo kenenkään tekevän.
Pitää olla aina vaan hoikka pirtsakka ulospäin suuntautuva positiivinen 19 v, vaikka numerot näyttäisi iässä 55-60. Ja esim Susanna Penttilä on tästä oiva esimerkki. Hän on kyllä rohjennut tehdä yhden lapsen.

Susanna ei taida surra lapsenlapsettomuuttaan, voisi näet vaikuttaa näihin po rr nosivuista saatuihin tuloihin. Ja... ehkä on palstan Setien unelmanainen. Minun mielestäni on vain kuivakka kääkkä, jolle pistetty suuret silikonipallot kaulan alle. Naamaan rypyttömäksi botoxilla, hiuksiin peruukista lisätavaraa. Tosin ei ole niin rypytön ollut kun katselee sitä farmiohjelmaa. Pitää näet Kukkohovin tavoin käyttää beautyfilttereitä x10. muuten ei palstan Sedät maksa euroja

Yhteistyössä