Lapseni teki tatuoinnin sormeensa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anna-Maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anna-Maria"

Vieras
Olin kieltänyt 16-vuotiasta tytärtäni ottamaan tatuoinnin, koska hän halusi sen vasemman nimettömäänsä ”sisäsyrjään”eli liian näkyvälle paikalle ja on liian nuori. Tänään sitten huomasin tatuoinnin tytön soittaessa kitaraa ja sain kamalan raivarin. Hän oli tökkinyt kuulakärkikynän musteella ja neulalla ristin vasempaan nimettömäänsä, ”sisäsyrjään” niin, että se jää yleensä keskisormen peittoon enkä ollut huomannut aiemmin, vaikka tatska on tökitty kuulemma jo kaksi kuukautta sitten. Mitä voisin nyt tehdä, pakottaa poistamaan tatuoinnin?

[QUOTE="VIERAS";26320992]Tuskin tuolla tavoin tehty "tatuointi" pysyy, joten ihan huoletta vaan. :)[/QUOTE]

Tein samalla tyylillä noin. 15v sitten tatuoinnin ja tuossahan tuo tököttää vieläkin. Ajattelin kesällä laitattaa päälle ihan oikean, sillä pidän tatuoinnista kyllä.

Miten itse suhtautuisitte jos teininne tekisi itse tatuoinnin? Onneksi omani teki vain pienen ja simppelin niin ei tullut rumaa jälkeä, mutta mitä jos tekisi ison?

[QUOTE="VIERAS";26320992]Tuskin tuolla tavoin tehty "tatuointi" pysyy, joten ihan huoletta vaan. :)[/QUOTE]

Itse sohasin vahingossa mustepatruunaa täyttäessäni neulan suoraan sormeeni. Ja siinä se viiva on tänä päivänäkin eikä sillä ole aikomustakaan siitä kadota. Että kyllä ne pysyy...

Kyllä vaan pysyy, mulle teki poikakaveri noin tatskan teininä ja tuossahan se on vieläkin.

Yhteistyössä