Lapseni ovat hulluja.

• Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti
ov
Miksi ihmeessä lapseni (14v, 12v, 8v ja 4v) valehtelevat, tappelevat ja tekevät koko ajan kaikkea pahaa, vaikka kuinka yritän selittää heille, että "Jos ette ole kiltisti, niin hyvä jumala suuttuu ja heittää teidät kuumaan Helvettiin Paholaisen kiusattavaksi"? Aina kun kesäisin on ukkosta, niin selitän lapsilleni, että "Katsokaa nyt, Hyvä Jumala on vihainen kun te olette niin pahoja" ja usein minun täytyy lasteni ollessa ilkeitä selittää heille, kuinka Hyvä Jumala vihaa ilkeitä lapsia ja Hyvän Jumalan rakkaat enkelit itkevät verta aina kun pieni lapsi on tuhma. Ja aina kun jokin lapseni tekee jotain pahaa, niin minun täytyy uhkailla lapsiani, että he olisivat tottelevia, mutta eivät he ole. Tänäänkin 4v lapseni kaatoi maitolasinsa ruokapöydässä ja alkoi itkemään vain siksi, kun sanoin, että "Hyvä Jumala suuttui nyt sinuun kun olet paha ja jos et nyt heti rukoile anteeksi pahaa tekoasi, niin Hyvä Jumala heittää tulisen kiven päällesi ja sinä lennät Kuumaan Helvettiin Pahan Saatanan luo" eikä lapseni silti meinannut rukoilla pahaa tekoaan anteeksi, vaikka kuinka uhkailin, löin ja piiskasin häntä? Miksi nuo lapseni ovat niin ilkeitä ja sitäpaitsi aivan selvästi vihaavat ja pelkäävät Hyvää Jumalaa? Tuokin 8v lapseni kyselee usein, että "Miksi Jumala on muka hyvä, jos hän heittää lapsia Helvettiin"? Entä miksi lapseni pelkäävät kummituksia vain siksi, että mieheni kertoo heille paljon kummitusjuttuja ja uhkailee, että "Jos ette ole kilttejä, niin kellarista tulee kummitus ja vie teidät mukanaan pimeään kellariin, jossa joudutte elämään kummitusten, Pirujen, mörköjen ja peikkojen kanssa"? Nuo lapset koko ajan väittävät näkevänsä kummituksia joka puolella erityisesti näin pimeällä, vaikka heidän pitäisi tajuta, että kummitukset ovat vain leikkiä.

Pelottella nyt lapsia Jumalalla. Tolla menolla niistä tulee hulluja. Ikänsä pelkäävät , että Jumala heittää kuuman kiven päähän , jos ei ole kiltti. Näinhän ennen sanottiin ja tuli traumaattinen suhde yläkerran Isään. Lopeta hyvä ihminen lasten pelottelu. Muita keinoja käyttöön ja hae apua, jos et itse pärjää. Lapsi parat.

punkmama
Yritän kuvitella että oletko sä oikeasti jonkun äiti ja sitten koitan kuvitella että joku äiti mun lapsen hoitopaikasta jota en tunne kun sen verran että moikattu on, olet sinä joka kirjoittelee tollasta tänne :)

Menipä sekavaksi tämä omakin viesti. Ihan kiva tyyli sulla kirjoittaa, niinkuin ois joku mininovelli, noitahan voisi kirjoittaa sinne omalle koneelle tai jos jossain ois joku toinen foorumi sun tarinoille.

punkmam
Niin ja vielä sitten sekin että jos tuo teksti olisi jossain vaikka sarjakuvassa, siitä voisi repiä mustaa huumoria. Nykyään on vain niin paljon mielenterveysongelmia ihmisillä että pelottavaa jos oletkin tosissasi. Älä pilaile vakavilla asioilla.

Yhteistyössä