ap
Ei ole provo ja laihuus ei ole vain minun silmissäni vaan muutkin sen huomaavat. Kyseessä pitkä tyttö, mutta laiha kuin tikku. Liikkuu tosi paljon.
Siis oikeesti 110cm ja 20.5kg? Oliko tiedot tossa alkuviestissä oikein? Voihan ruumiinrakenne olla laihannäköinen, mutta terveyden puolesta tuo ei ole laihaa nähnytkään, joten älä nyt hyvä ihminen ala lasta tieten tahtoen lihottaa, jos hyvinvoiva lapsi kuitenkin on!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole provo ja laihuus ei ole vain minun silmissäni vaan muutkin sen huomaavat. Kyseessä pitkä tyttö, mutta laiha kuin tikku. Liikkuu tosi paljon.
En usko että olisi ylipainoinen... Eikö ole 4 vuotiaaksi aika pitkäkin. Paino ja pituus ei mene samassa suhteessa eri ikäisillä lapsilla. Tuommoiset taaperot on aina vähän vissiin painvempia suhteessa, jos vertaa ekaluokkalaiseen.Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:On kyllä ylipainoinen, ei laiha.
Ainakin tuonne käyrälle jos sijoittaa, menee reilusti yli. Tiedä sitten. Omani menivät kaikki alakäyrälle kuopusta lukuunottamatta. Ja ikä oli huomioitu.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko että olisi ylipainoinen... Eikö ole 4 vuotiaaksi aika pitkäkin. Paino ja pituus ei mene samassa suhteessa eri ikäisillä lapsilla. Tuommoiset taaperot on aina vähän vissiin painvempia suhteessa, jos vertaa ekaluokkalaiseen.Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:On kyllä ylipainoinen, ei laiha.
Minun nähdäkseni molemmat, sekä pituus- että painokäyrä oli hieman yli, eli lapsi on isokokoinen. Silloin olisi huoli, jos pituuskäyrä ja painokäyrä jotenkin eroaisivat toisistaan kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Ainakin tuonne käyrälle jos sijoittaa, menee reilusti yli. Tiedä sitten. Omani menivät kaikki alakäyrälle kuopusta lukuunottamatta. Ja ikä oli huomioitu.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko että olisi ylipainoinen... Eikö ole 4 vuotiaaksi aika pitkäkin. Paino ja pituus ei mene samassa suhteessa eri ikäisillä lapsilla. Tuommoiset taaperot on aina vähän vissiin painvempia suhteessa, jos vertaa ekaluokkalaiseen.Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:On kyllä ylipainoinen, ei laiha.
Meidän lapsilla 6kk ja 2v on painoeroa 5kg. Siinä suhdetta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko että olisi ylipainoinen... Eikö ole 4 vuotiaaksi aika pitkäkin. Paino ja pituus ei mene samassa suhteessa eri ikäisillä lapsilla. Tuommoiset taaperot on aina vähän vissiin painvempia suhteessa, jos vertaa ekaluokkalaiseen.Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:On kyllä ylipainoinen, ei laiha.
En usko sinun olevan tosissasi. Minun 108cm lapsi on sopusuhtainen 16kg painoinen lapsi. Ja 104cm lapseni on sopusuhtainen 15kg painoinen lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja millä painoa lisää?:Ikää 4v. (tyttö) ja pituutta 110 cm ja painoa 20,5 kiloa. On todella huono syömään eli syö aina vain yhden annoksen kerrallaan, ei ikinä ota lisää. Mehua kyllä joisi, mutta ei sitä anneta kuin lasillinen päivässä ihan hampaiden takia. Mielestäni tuo näyttää niin laihalta
Minkä ikäisiä sinun lapsesi ovat?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko sinun olevan tosissasi. Minun 108cm lapsi on sopusuhtainen 16kg painoinen lapsi. Ja 104cm lapseni on sopusuhtainen 15kg painoinen lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja millä painoa lisää?:Ikää 4v. (tyttö) ja pituutta 110 cm ja painoa 20,5 kiloa. On todella huono syömään eli syö aina vain yhden annoksen kerrallaan, ei ikinä ota lisää. Mehua kyllä joisi, mutta ei sitä anneta kuin lasillinen päivässä ihan hampaiden takia. Mielestäni tuo näyttää niin laihalta
5-v ja 4-vAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minkä ikäisiä sinun lapsesi ovat?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko sinun olevan tosissasi. Minun 108cm lapsi on sopusuhtainen 16kg painoinen lapsi. Ja 104cm lapseni on sopusuhtainen 15kg painoinen lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja millä painoa lisää?:Ikää 4v. (tyttö) ja pituutta 110 cm ja painoa 20,5 kiloa. On todella huono syömään eli syö aina vain yhden annoksen kerrallaan, ei ikinä ota lisää. Mehua kyllä joisi, mutta ei sitä anneta kuin lasillinen päivässä ihan hampaiden takia. Mielestäni tuo näyttää niin laihalta