cecil
Minua kiukuttaa, koska tyttömme hoitopaikassa on eräs hoitaja, joka aina jaksaa mainostaa, että 3-vuotiaamme on herkkä. Hän voivottelee oikein sitä välillä. :headwall: No mitä sitten? No sitä sitten kait, että aina hoidon aloittaminen loman jälkeen voi olla hankalaa, koska hän joutuu eroon taas vanhemmistaan ja hän reagoi helposti esimerkiksi hoitopaikassa tapahtuviin muutoksiin. Tyttäremme osoittaa kyllä herkästi tunteensa, mutta kotipiirissä lapsemme ei ole koskaan mielestäni ollut mitenkään erityisen herkkä muutoksille, johtunee varmaan siitä, että ympäristöstä niitä läheisiä löytyy. Tyttömme on myös aina ollut melko ujo vieraita ihmisiä kohtaan, mutta ei voi kyllä yleistää, että aina olisi.
Onko tuo herkkyys ja tunteellisuus sitten pahasta? Kiehauttaa tuollainen, että ikään kuin tämän luontoinen lapsi ei sopisi tähän maailmaan. Itse olen alle kouluikäisen ollut vastaavanlainen, mutta koulun alettua ollut ihan jotain muuta..
Onko tuo herkkyys ja tunteellisuus sitten pahasta? Kiehauttaa tuollainen, että ikään kuin tämän luontoinen lapsi ei sopisi tähän maailmaan. Itse olen alle kouluikäisen ollut vastaavanlainen, mutta koulun alettua ollut ihan jotain muuta..