G
Geea
Vieras
Exäni ei siis koskaan ota lastaan luokseen, eikä jaksa koskaan hoitaa häntä. Tulee tapaamaan tyttöä aina illalla kun tyttö on jo nukkumassa (tietää kyllä varsin hyvin milloin tyttö menee nukkumaan) ilmoittaa siis jo aamulla/päivällä että "tulen kohta" mutta tämä kohta saattaakin sitten kestää useampia tunteja.
Oon niin täynnä tätä paskaa.
Mun pitäs jaksaa yksin 24/7 hoitaa lasta ja kuunnella sen lisäksi ukon loputonta valitusta kaikesta. Useampaan otteeseen olen uhannut katkaista välit kokonaan. Vituttaa niin armottomasti että toinen tekee mitä huvittaa kun minä kannan kaiken vastuun. Ja vastaus aina on kun yritän keskustella asiasta että "vittuako teet lapsia jos et jaksa niitä hoitaa"
Mitä tommosella p*ska päälle voi tehdä?
Oon niin täynnä tätä paskaa.
Mun pitäs jaksaa yksin 24/7 hoitaa lasta ja kuunnella sen lisäksi ukon loputonta valitusta kaikesta. Useampaan otteeseen olen uhannut katkaista välit kokonaan. Vituttaa niin armottomasti että toinen tekee mitä huvittaa kun minä kannan kaiken vastuun. Ja vastaus aina on kun yritän keskustella asiasta että "vittuako teet lapsia jos et jaksa niitä hoitaa"
Mitä tommosella p*ska päälle voi tehdä?