Lapseni isä ei jaksa hoitaa/tavata lastaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Geea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Geea

Vieras
Exäni ei siis koskaan ota lastaan luokseen, eikä jaksa koskaan hoitaa häntä. Tulee tapaamaan tyttöä aina illalla kun tyttö on jo nukkumassa (tietää kyllä varsin hyvin milloin tyttö menee nukkumaan) ilmoittaa siis jo aamulla/päivällä että "tulen kohta" mutta tämä kohta saattaakin sitten kestää useampia tunteja.
Oon niin täynnä tätä paskaa.
Mun pitäs jaksaa yksin 24/7 hoitaa lasta ja kuunnella sen lisäksi ukon loputonta valitusta kaikesta. Useampaan otteeseen olen uhannut katkaista välit kokonaan. Vituttaa niin armottomasti että toinen tekee mitä huvittaa kun minä kannan kaiken vastuun. Ja vastaus aina on kun yritän keskustella asiasta että "vittuako teet lapsia jos et jaksa niitä hoitaa"
Mitä tommosella p*ska päälle voi tehdä?

Miksi annat kävellä ylitsesi?
Jos isä haluaa tavata tytärtään voi ne tapaamiset tehdä ihan paperille lastenvalvojalla ja isä voi ottaa vaikka kerran kk yhden viikonlopun lapsen luokseen, jos ei pärjää tms ongelma voi tapaamiset sopiavalvottuina jolloin ne voidaan toteuttaa esimerkiksi perheneuvolassa (sinä ves lapsen sovittuna aikana ja haet sen pois)
Sinun ei ole mikään pakko antaa lapsen isän tulla sinun kotiisi silloin kuin nyt isää sattuu haluamaan.
Ehdottomasti tapaamiset pois sinun ja lapsen kodista.

Mua ärsyttää yli kaiken nää "mitäs teit lapsia tollasen kanssa" ja "olisit miettiny ennenku teit" ... Mitä vittua sille enää mahtaa? Se lapsi on olemassa nyt jokatapauksessa ja sillä selvä. Ketä auttaa syyllistäminen?

[QUOTE="vieras";28285040]Miksi teit lapsen tollaisen miehen kanssa?[/QUOTE]

Sitä minäkin olen tässä miettinyt. Ja vastaus on että koska kyseessä oli vahinko ja olen aina ollut aborttia vastaan niin siksi.

[QUOTE="Vieras";28285055]Mua ärsyttää yli kaiken nää "mitäs teit lapsia tollasen kanssa" ja "olisit miettiny ennenku teit" ... Mitä vittua sille enää mahtaa? Se lapsi on olemassa nyt jokatapauksessa ja sillä selvä. Ketä auttaa syyllistäminen?[/QUOTE]

Uteliaisuudesta on pakko aina kysyä, että mikä vaivaa niitä muijia, jotka kuspäille sikiävät. Että eikö lapsen etu pitäis laittaa kuitenkin kaiken edelle? Ja onko se lapsen etu, että isää ei ole näköpiirissä?

[QUOTE="vieras";28285074]Uteliaisuudesta on pakko aina kysyä, että mikä vaivaa niitä muijia, jotka kuspäille sikiävät. Että eikö lapsen etu pitäis laittaa kuitenkin kaiken edelle? Ja onko se lapsen etu, että isää ei ole näköpiirissä?[/QUOTE]

uteliaisuuttani kysyn,mistä ne kuspäät tunnistaa? Oma kusipääni joka halusi lapsen kanssani, jätti minut ja lapsensa ennenku lapsi edes syntyi ja ei oo äijää näkyny/eikä kuulunu 5vuoteen..

voi kun hän oli niin kiltti ja ihana ja ja.. no siis pohjimmiltaan valehtelija, peliriippuvainen(rahapeli)... mutta ah niin hyvä esittämään,vedättämään,valehtelemaan..

No mä en päästäisi kyllä sit ollenkaan kotiini tollasta.

Tekisin selväksi kellonajan milloin sopii tulla ja jos ei silloin tule, niin ei tarvitse tulla.

Eihän se mies edes näe lasta, jos niin myöhään tulee. Miksi siis edes tulee?

[QUOTE="hilloke";28285146]uteliaisuuttani kysyn,mistä ne kuspäät tunnistaa? Oma kusipääni joka halusi lapsen kanssani, jätti minut ja lapsensa ennenku lapsi edes syntyi ja ei oo äijää näkyny/eikä kuulunu 5vuoteen..

voi kun hän oli niin kiltti ja ihana ja ja.. no siis pohjimmiltaan valehtelija, peliriippuvainen(rahapeli)... mutta ah niin hyvä esittämään,vedättämään,valehtelemaan..[/QUOTE]

No ehkä se sitten riippuu teistä naisista; ette osaa lukea ihmisiä. Mulla on sitten kai vaan hyvä ihmistuntemus, jokainen exänikin ollut ihan helmi, nykyisen kanssa lapset olen saanut ja tiedän että jos joskus ero tuleekin, ei ikinä lapsiaan hylkäisi. Siksi en vain ymmärrä, miten joku voi olla noin sinisilmäinen että antaa kuspään tehdä itsensä paksuksi.

Teehän isälle pelisäännöt selväksi. Mitään lasten tapaamista se ei ole, että tulee tapaamaan lasta, kun hän nukkuu. Sinuahan mies silloin näkee, eikä lasta.

Ja niihin kohta tulemisiin voit todeta, että haluat kellonajan, ja olette tasan sen ajan kotona ja sitten, jos ilmaantuupi jotain muuta, niin reissussa, eli ette kotona välttämättä ollenkaan. Sanot lapsen isälle, että sinulla on oma elämä myöskin, siitäkin huolimatta, että olet äiti ja siihen sinun omaan elämääsi ei kuulu vartoa kotona iltamyöhgään, koska herra suvaitsee ilmaantua oven taakse.

Niin ainakin itse tekisin. Mies voisi sitten miettiä, että haluaako lastansa tavata ja miten paljon. Ja jos lapsen tapaaminen oikeasti kiinnostaa, niin kyllä sieltä alkaa löytymään kellonaikoja, jolloin lapsi on hereillä ja niin, ettei aamusta asti tarvitse odottaa.

[QUOTE="hilloke";28285146]uteliaisuuttani kysyn,mistä ne kuspäät tunnistaa? Oma kusipääni joka halusi lapsen kanssani, jätti minut ja lapsensa ennenku lapsi edes syntyi ja ei oo äijää näkyny/eikä kuulunu 5vuoteen..

voi kun hän oli niin kiltti ja ihana ja ja.. no siis pohjimmiltaan valehtelija, peliriippuvainen(rahapeli)... mutta ah niin hyvä esittämään,vedättämään,valehtelemaan..[/QUOTE]

kun tarpeeksi kauan seurustelee ennen lasten tekoa, niin ei tule tuollaisia yllätyksiä. minäkin seurustelin 14 vuotta lapsen isän kanssa ennen esikoisen syntymää, eikä ole tarvinnut lapsen isää katua.

Exäni ei siis koskaan ota lastaan luokseen, eikä jaksa koskaan hoitaa häntä. Tulee tapaamaan tyttöä aina illalla kun tyttö on jo nukkumassa (tietää kyllä varsin hyvin milloin tyttö menee nukkumaan) ilmoittaa siis jo aamulla/päivällä että "tulen kohta" mutta tämä kohta saattaakin sitten kestää useampia tunteja.
Oon niin täynnä tätä paskaa.
Mun pitäs jaksaa yksin 24/7 hoitaa lasta ja kuunnella sen lisäksi ukon loputonta valitusta kaikesta. Useampaan otteeseen olen uhannut katkaista välit kokonaan. Vituttaa niin armottomasti että toinen tekee mitä huvittaa kun minä kannan kaiken vastuun. Ja vastaus aina on kun yritän keskustella asiasta että "vittuako teet lapsia jos et jaksa niitä hoitaa"
Mitä tommosella p*ska päälle voi tehdä?

Miehen kannalta hyvin on hoitanut asiat kun ex eukko on näin tossun alla ja seisoo vaikka päällään jos isukki keksii sitä ex muijaltaan vaatia :laugh:

Jos ex ukkosi on puutteessa niin tokihan hoidat senkin puolen?

[QUOTE="vieras";28285247]No ehkä se sitten riippuu teistä naisista; ette osaa lukea ihmisiä. Mulla on sitten kai vaan hyvä ihmistuntemus, jokainen exänikin ollut ihan helmi, nykyisen kanssa lapset olen saanut ja tiedän että jos joskus ero tuleekin, ei ikinä lapsiaan hylkäisi. Siksi en vain ymmärrä, miten joku voi olla noin sinisilmäinen että antaa kuspään tehdä itsensä paksuksi.[/QUOTE]

Mistäs sinä sen tiedät? Riittävän sotaisa ero, niin kummasti voi hämärtyä se lasten etu kenen tahansa mielessä. Varmaksi ei kannata mennä sanomaan, ellei sitten ole yhtä sinisilmäinen kuin ne, jotka "antavat kusipään tehdä itsensä paksuksi".

[QUOTE="vieras";28285247]No ehkä se sitten riippuu teistä naisista; ette osaa lukea ihmisiä. Mulla on sitten kai vaan hyvä ihmistuntemus, jokainen exänikin ollut ihan helmi, nykyisen kanssa lapset olen saanut ja tiedän että jos joskus ero tuleekin, ei ikinä lapsiaan hylkäisi. Siksi en vain ymmärrä, miten joku voi olla noin sinisilmäinen että antaa kuspään tehdä itsensä paksuksi.[/QUOTE]

Siis voi... Sanonko mikä! Oikein häikäisee tuo sun sädekehäsi ja täydellisyytesi. Niin, että jos sinulla on käynyt flaxi, niin KAIKKI muutkin miehet on silloin helmiä? Voisin kanssa kysyä, että mistä näitä mustavalkoisia ihmisiä oikein sikiää? :headwall: Ja miksi ne sun helmet on sitten EXIÄ? Ettei vaan niissäkin sitten kuitenkin olisi ollut joku vika, jos kerran pihalle piti laittaa?

Joo, mutta ap:lle vaan voimia. Niin tää vaan menee - jos etä ei halua lastaan tavata, niin sen ei ole pakko ja siihen sinun on tyytyminen. Mutta sinunkaan ei ole pakko päästää sitä teille. Sun on otettava itseäsi niskasta kiinni ja laitettava sille rajat tai se pelaa tuota "peliään" ikuisesti. Koska loppuviimeksi syy on varmaan siinä, että tulee lapsen varjolla tarkistamaan, että onko sulla jo uusi... Niin munkin exä yritti, mutta en lähtenyt siihen leikkiin ollenkaan. Ollaan erottu jo 4 vuotta sitten, eikä sillä ole edelleenkään ollut asiaa pihaa pidemmälle.

Mistäs sinä sen tiedät? Riittävän sotaisa ero, niin kummasti voi hämärtyä se lasten etu kenen tahansa mielessä. Varmaksi ei kannata mennä sanomaan, ellei sitten ole yhtä sinisilmäinen kuin ne, jotka "antavat kusipään tehdä itsensä paksuksi".

Tiedän, koska tunnen mieheni ja hän ei ikinä hylkäis omaa lastaan. Samoin kuin ei hylkäisi ystäviään, perhettään, ketään rakasta. Ihan varma olen tästä asiasta, ilman epäilyksen häivää :)

[QUOTE="vieras";28285588]Siis voi... Sanonko mikä! Oikein häikäisee tuo sun sädekehäsi ja täydellisyytesi. Niin, että jos sinulla on käynyt flaxi, niin KAIKKI muutkin miehet on silloin helmiä? Voisin kanssa kysyä, että mistä näitä mustavalkoisia ihmisiä oikein sikiää? :headwall: Ja miksi ne sun helmet on sitten EXIÄ? Ettei vaan niissäkin sitten kuitenkin olisi ollut joku vika, jos kerran pihalle piti laittaa?

Joo, mutta ap:lle vaan voimia. Niin tää vaan menee - jos etä ei halua lastaan tavata, niin sen ei ole pakko ja siihen sinun on tyytyminen. Mutta sinunkaan ei ole pakko päästää sitä teille. Sun on otettava itseäsi niskasta kiinni ja laitettava sille rajat tai se pelaa tuota "peliään" ikuisesti. Koska loppuviimeksi syy on varmaan siinä, että tulee lapsen varjolla tarkistamaan, että onko sulla jo uusi... Niin munkin exä yritti, mutta en lähtenyt siihen leikkiin ollenkaan. Ollaan erottu jo 4 vuotta sitten, eikä sillä ole edelleenkään ollut asiaa pihaa pidemmälle.[/QUOTE]

Kaksi exää mulla on, edelleenkin mun ystäviäni :) Vikana ainoastaan ensimmäisessä se, että alettiin liian nuorina seukkaamaan ja kasvettiin ystäviksi, tokan kanssa se että seksuaalinen kemia lopahti tyystin ja eleltiin kämppiksinä vuoden päivät kunnes huomattiin, ettei ole järkeä jatkaa. On munkin tien varrelle tullut kuspäitä, mutta niitä mulla ei ole tapana kattella pidempään :)

[QUOTE="vieras";28285760]Tiedän, koska tunnen mieheni ja hän ei ikinä hylkäis omaa lastaan. Samoin kuin ei hylkäisi ystäviään, perhettään, ketään rakasta. Ihan varma olen tästä asiasta, ilman epäilyksen häivää :)[/QUOTE]

AINA on mahdollisuus tapahtua jotakin (esim. sairaus), joka muuttaa ihmisen persoonan ja käytöksen täysin päälaelleen.

[QUOTE="vieras";28285837]AINA on mahdollisuus tapahtua jotakin (esim. sairaus), joka muuttaa ihmisen persoonan ja käytöksen täysin päälaelleen.[/QUOTE]

No aika äärimmäisyyksiin tämäkin viedään; jos tulis joku sairaus, joka muuttaisi mieheni, niin eihän hän enää olisi mieheni?

Yhteistyössä