Lapseni haluaa päästä ylilauta foorumille oli koulusta kuullut siitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeVVa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jepjep";27158490]Viimeksi kaksplussan keskustelupalstalla käynyt joskus 3-4 vuotta sitten, aikoinaan olin hyvinkin aktiivinen ja seurasin tarkkaan mitä täällä tapahtuu. Mutta jos keskustelun "taso" on nykysin tätä luokkaa, siirrynpä takaisin muille markkinoille. Eipä ole tämä foorumi ainakaan parempaan suuntaan mennyt. No, muistuipa ainakin mieleen miksi silloin aikoinaan tähän foorumiin kyllästyi.

Good job everybody![/QUOTE]

Fuck off vitun pelle :D

Ylilauta on nuorten nettisivusto Päivisin siellä ei ole mitään pahaa mutta iltaisin sivustolla oleskelu on vähän k-18 puuhaa
Silloin monet alkavat postaamaan seksuaalista ja raakaa materiaalia.
Tämä nettisivu on joskus hauskakin.
Suosittelen sivulle menemistä aikaisintaan 13v tai silloin kun henkilö on henkisesti kypsä ymmärtämään sivuilla olevaa materiaalia.
t.yli 2v ylilautaa lukenut

Ylilaudan NSFW-alueet ovat k18, jos näet lapsesi selaamassa niitä voit esimerkiksi vasaroida tämän koneen palasiksi.

Jotkin alalaudat kuten anime sopivat toki myös tuon ikäisille.

Eli toisilta oppilailta oli kuullut ylilauta foorumista. Minä tietenkin kävin katsomassa mikä sivusto se on ja olen järkyttynyt. Nyt saan lähinnä kuulla kommentteja no muttaku luokan muutkin pojat lukevat. Miten tuollainen sivusto voi olla olemassa nuorille lapsille?
Tuollainen se poikien/nuorten miesten ajatusmaailma pääosin on eli turha on siitä on järkyttyä. Ylilauta vain näyttää sen sensuroimattomana kun on anonyymi foorumi.

Yhteistyössä