Lapseni haluaa päästä ylilauta foorumille oli koulusta kuullut siitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeVVa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SeVVa

Vieras
Eli toisilta oppilailta oli kuullut ylilauta foorumista. Minä tietenkin kävin katsomassa mikä sivusto se on ja olen järkyttynyt. Nyt saan lähinnä kuulla kommentteja no muttaku luokan muutkin pojat lukevat. Miten tuollainen sivusto voi olla olemassa nuorille lapsille?

"K-18 - 02/04/2012
Sivuston tietyt osiot saattavat sisältää materiaalia, joka ei sovellu alaikäisille. Käyttääksesi tätä sivustoa tulee sinun olla 18 vuotta täyttänyt. Hyväksyt nämä ehdot avaamalla haluamasi osion tästä sivustosta."

??

Ottaisin asian esille opettajan kanssa, joka voisi laittaa asian eteenpäin vaikka rehtorille, ja asiaa voisi puida vaikka vanheimpainillassa, koskettaa ihan kaikkia tuollanen tyhmän asian ryhmäpaine.

Suosittelesin, että hankit terapeutin lapsellesi, varsinkin jos poikasi on jo sattunut käymää tuolla sivustolla. Tuollaisesta voi jäädä elinikäiset traumat lapselle ja hän voi saada myöhemmällä iällä paniikkikohtauksia, joiden alkuperän selvittäminen tulee kalliiksi. Jos nyt aloitutat terapeutti tapaamiset, on juuri-syy helpompi paikallistaa ja sitä voidaan alkaa heti hoitamaan.

Ette voi olla tosissanne :D sieltä mitään traumoja saa, jos ajattelee että se on NUORTEN HUUMORISIVUSTO. siellä lapset,nuoret ja aikuisemmatkin tuottavat itse sen "järkyttävän" sisällön, ja voi olla että juuri se materiaali josta "järkytyit" saattoi olla ihan oman jonnesi tekemää :DD ebun

Sivusto on joo huumorisivusto, on siellä toisinaan asiallistakin keskustelua. Silti mielestäni se ei ole ihan pienille sopiva. Olen entinen hyvin aktiivinen ylilautalainen.
n. 15-16-vuotiaalle antaisin luvan (ihan niinkuin sitäkään nuoremmat kuuntelisivat kieltoja), tai ihan lapsen henkisestä kypsyydestä ja nettikeskustelun ja todellisen elämän välisestä erosta ymmärtävän päästäisin hyvin mielin.

Sivusto on joo huumorisivusto, on siellä toisinaan asiallistakin keskustelua. Silti mielestäni se ei ole ihan pienille sopiva. Olen entinen hyvin aktiivinen ylilautalainen.
n. 15-16-vuotiaalle antaisin luvan (ihan niinkuin sitäkään nuoremmat kuuntelisivat kieltoja), tai ihan lapsen henkisestä kypsyydestä ja nettikeskustelun ja todellisen elämän välisestä erosta ymmärtävän päästäisin hyvin mielin.

Aika assburger

[QUOTE="pop";26092602]Ottaisin asian esille opettajan kanssa, joka voisi laittaa asian eteenpäin vaikka rehtorille, ja asiaa voisi puida vaikka vanheimpainillassa, koskettaa ihan kaikkia tuollanen tyhmän asian ryhmäpaine.[/QUOTE]

kyllä ihminen nyt saa nettisivusta puhua, oli sitten lapsi tai aikuinen

Viimeksi kaksplussan keskustelupalstalla käynyt joskus 3-4 vuotta sitten, aikoinaan olin hyvinkin aktiivinen ja seurasin tarkkaan mitä täällä tapahtuu. Mutta jos keskustelun "taso" on nykysin tätä luokkaa, siirrynpä takaisin muille markkinoille. Eipä ole tämä foorumi ainakaan parempaan suuntaan mennyt. No, muistuipa ainakin mieleen miksi silloin aikoinaan tähän foorumiin kyllästyi.

Good job everybody!

Olosuhteiden pakosta kävin siellä. En suosittele minkään ikäisille.

Olen joskus vahingossa käynyt ja no aika järkyttävähän se oli. En todellakaan antaisi. Muutenkin saa kuulla kadulla pikkupojilta "huoraaa"....ja muuta, kun on pakko olla niin cool. Pitäisi nykyajan pojille pienestä asti opettaa, että nainen ei ole pillu. Joistain aikuisistakin miehistä olen huomannut, että on tainnut aivot muokkautua täysin ylilaudan ja muiden samankaltaisten mukaan.