V
vieras
Vieras
Meidän esikoinen 3v. on todella uhmakas. Lisäksi vauvan ( 3,5kk ) syntymä lisäsi tuota käytöstä. Tuo uhma suuntautuu vain minuun, ei keneenkään muuhun esim. isäänsä. Nytkin, kun kysyin, miksi olet äidille ilkeä ilmoitti, ettei tykkää äidistä. Itkettää ja koen olevani epäonnistunut äitinä. Olen todella väsynyt tytön jatkuvaan kiukutteluun ja sanonutkin siitä miehelleni. Olen pyytänyt, että hän kotona ollessaan komentaisi tyttöä napakammin, että jos se tehoaisi ja minun ei aina tarvitsisi. Mutta eipä tuo ole napakoitunut. Kieltää kyllä, mutta todella pehmeästi eikä vie kieltoa kuitenkaan loppuun asti.