lapseni aloitti ruokalakon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis tää on niin hermoja raastavaa 2.7 vuotta vanha poikani ei kerrassaan suostu syömään mitään ruokaa ,tätä on nyt jatkunut viikon,ei pitäisi olla suussakaan mitään rakkuloita yms.kun suklaata annoin testatakseni että kelpaako ,ni kyllä kelpas ,päivät on menty muutamalla haukulla leipää ja maitoa päälle,liittyyköhän ikään vai mistä moinen voi johtua ,karkkeja ym.muita herkkuja en anna vaikka jotenkin voin kuvitella että niitä söisi ,siis onko kellään ollut vastaavanlaista ,mulla menee kohta järki ,yritän nyt vaan pitää huolen et saa ees nesteitä tarpeeks ,kipeä poika ei ole ,mikä siis neuvoksi

apua. meillä vastaavaa käytöstä ollut vaan sairaana (poika melko tasan 2v).

onko jotain lempiruokaa, maistuuko sekään? lahjomaan en lähtis, vaikka helppo nyt sanoa. onko kaikki hampaat jo suussa vai oisko jotkut isot ja inhottavat kulmahampaat tulossa?

Jos lapsi on kipeä, niin haitanneeko se, jos lasta vähän lahjoo tai hemmottelee? Pääasiahan on se, että jostain sitä energiaa ja erityisesti nestettä saa. Lempiruokaa lähtisin minäkin tarjoamaan.

apua. meillä vastaavaa käytöstä ollut vaan sairaana (poika melko tasan 2v).

onko jotain lempiruokaa, maistuuko sekään? lahjomaan en lähtis, vaikka helppo nyt sanoa. onko kaikki hampaat jo suussa vai oisko jotkut isot ja inhottavat kulmahampaat tulossa?
ei maistu lempiruuatkaan ,en tosiaan käsitä miten voi yhtäkkiä mennä ihan syömättömäks :(pitää viedä lääkäriin jos ei kohta ala ruoka maistamaan kaikkea oon kokeillu ja tosiaan kokeilin et suostuuko suklaata syömään ni se kelpas kyllä ,mutta on kyllä tosi stressaavaa tämmönnen ja hampaat on tullu mitä kuuluu ton ikäselllä olla .mut kiitti vastauksista kumminki :)

Mulla on ajoittain esiintynyt lapsella samaa, ikääkin on about saman verran. En ole ollut tietävinäni ruokalakosta, pidän naaman peruslukemilla enkä tyrkytä, ehkä otan vähän tavallista enemmän lasta ruoanlaittoon mukaan. Joka kerran on ruoka alkanut maittaa ennen pitkää.

[QUOTE="poks";28027282]Mulla on ajoittain esiintynyt lapsella samaa, ikääkin on about saman verran. En ole ollut tietävinäni ruokalakosta, pidän naaman peruslukemilla enkä tyrkytä, ehkä otan vähän tavallista enemmän lasta ruoanlaittoon mukaan. Joka kerran on ruoka alkanut maittaa ennen pitkää.[/QUOTE]

Pitääpä ottaa rennompi asenne ja yrittää olla tyrkyttämättä ,jospa se siit alkais syömään :)

Yhteistyössä